Sustainability Marketing: A Global Perspective 2nd edition

Specifikacijos:
Autorius: Frank-Martin Belz, Ken Peattie
Puslapių skaičius: 352
Leidimo metai: 2012
Prekės ID: 73231091
9574
Pardavėjas: Minced 4.3
Į krepšelį
720 / mėn.
Skolinantis 9574 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 720 , metinė palūkanų norma - 25,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6, sutarties sudarymo mokestis - 3, BVKKMN - 49,36%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 12960 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 3192
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Spalio 30 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Spalio 30 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Spalio 30 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Spalio 31 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Spalio 31 d.

199

LP EXPRESS terminale

Spalio 31 d.

219

Pristatysime į namus

Spalio 31 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Lapkričio 4 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Lapkričio 4 d.

265

Smartpost terminale

Lapkričio 4 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.3

Prekės aprašymas: Sustainability Marketing: A Global Perspective 2nd edition

The 2 nd edition of Sustainability Marketing: A Global Perspective continues to focus on different levels and disciplines of sustainability marketing including marketing, business and sustainability or environmental management.
The new and extended Second Edition of the award-winning textbook Sustainability Marketing: A Global Perspective provides a sustainability-oriented vision of marketing for the twenty-first century. Adopting a a consumer marketing focus, it emphasises integrating sustainability principles into both marketing theory and the practical decision making of marketing managers. The book shows how the complexities of sustainability issues can be addressed by marketers through a systematic step-by-step approach. The steps involve an analysis of socio-environmental priorities to complement conventional consumer research; an integration of social, ethical and environmental values into marketing strategy development; a new consumer-oriented sustainability marketing mix to replace the outmoded and producer-oriented ‘4Ps’; and finally an analysis of how marketing can go beyond responding to social change to contribute to a transformation to a more sustainable society. Without taking such steps, marketing will continue to drive global crises linked to climate change, poverty, food shortages, oil depletion and species extinction, instead of helping to tackle them.

Bendra informacija apie: Sustainability Marketing: A Global Perspective 2nd edition

Prekės ID: 73231091
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,19 x 0,23 m, 0,7 kg
Leidykla: John Wiley & Sons Inc
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjas: Minced
Autorius: Frank-Martin Belz, Ken Peattie
Puslapių skaičius: 352
Leidimo metai: 2012

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Sustainability Marketing: A Global Perspective 2nd edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių