1

Take Your Company Global: The New Rules of International Expansion

Specifikacijos:
Autorius: Nataly Kelly
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2023
Prekės ID: 76844214
3655
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
3931
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 24 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Balandžio 24 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Balandžio 24 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Balandžio 24 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Balandžio 24 d.

269

Pristatysime į namus

Balandžio 24 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
EasyShop
3931
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Take Your Company Global: The New Rules of International Expansion

"If you're on the internet, you're global-HubSpot executive Nataly Kelly offers an innovative data-driven model for profitably expanding the international presence you already have. Companies looking to expand used to think about "entering international markets," but today you're global from the moment you create a website. Nataly Kelly, VP of Localization at Hubspot (which operates in more than 120 countries) says now the goal should be market intensification-building on the presence you already have. Kelly's MARACA model enables companies to distill the mass amounts of data available to determine if, how, and where they should expand by looking at three key areas of measurement: MA: market availability-the size of the market opportunity within a given country; RA: real-time analytics-data indicating how your company is currently performing in that market; CA : customer addressability-the measure of your company's ability to address the market, no matter its size. The book is based on Kelly's experiences with building a global business both at HubSpot and as a consultant, but also contains numerous examples from successful global companies of various sizes, such as Airbnb, Canva, Dashlane, GoStudent, Facebook, LinkedIn, Lottie Dolls, Netflix, Revolut, Teamwork, and Zoom. Including information on building a globally minded corporate culture, this is a complete strategic guide to discovering international growth opportunities"--
If you’re on the internet, you’re global—HubSpot executive Nataly Kelly offers an innovative data-driven model for profitably expanding the international presence you already have.Companies looking to expand used to think about “entering international markets,” but today you’re global from the moment you create a website. Nataly Kelly, VP of Localization at Hubspot (which operates in more than 120 countries) says now the goal should be market intensification—building on the presence you already have.Kelly’s MARACA model enables companies to distill the mass amounts of data available to determine if, how, and where they should expand by looking at three key areas of measurement:·   MA: market availability—the size of the market opportunity within a given country·   RA: real-time analytics—data indicating how your company is currently performing in that market·   CA : customer addressability—the measure of your company’s ability to address the market, no matter its sizeThe book is based on Kelly’s experiences with building a global business both at HubSpot and as a consultant, but also contains numerous examples from successful global companies of various sizes, such as Airbnb, Canva, Dashlane, GoStudent, Facebook, LinkedIn, Lottie Dolls, Netflix, Revolut, Teamwork, and Zoom. Including information on building a globally minded corporate culture, this is a complete strategic guide to discovering international growth opportunities.

Bendra informacija apie: Take Your Company Global: The New Rules of International Expansion

Prekės ID: 76844214
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,37 kg
Leidykla: Berrett-Koehler Publishers
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Nataly Kelly
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2023

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Take Your Company Global: The New Rules of International Expansion
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Take Your Company Global: The New Rules of International Expansion

Reklama

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: EasyShop 4.2
(979 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 10 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3931

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai