1

Treacherous Play

Specifikacijos:
Autorius: Marcus Carter
Puslapių skaičius: 160
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 58668998
3520
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 16 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Balandžio 16 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Balandžio 16 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Balandžio 16 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Balandžio 16 d.

269

Pristatysime į namus

Balandžio 16 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Treacherous Play

The ethics and experience of “treacherous play”: an exploration of three games that allow deception and betrayal—EVE Online, DayZ, and Survivor.Deception and betrayal in gameplay are generally considered off-limits, designed out of most multiplayer games. There are a few games, however, in which deception and betrayal are allowed, and even encouraged. In Treacherous Play, Marcus Carter explores the ethics and experience of playing such games, offering detailed explorations of three games in which this kind of “dark play” is both lawful and advantageous: EVE Online, DayZ, and the television series Survivor. Examining aspects of games that are often hidden, ignored, or designed away, Carter shows the appeal of playing treacherously. Carter looks at EVE Online’s notorious scammers and spies, drawing on his own extensive studies of them, and describes how treacherous play makes EVE successful. Making a distinction between treacherous play and griefing or trolling, he examines the experiences of DayZ players to show how negative experiences can be positive in games, and a core part of their appeal. And he explains how in Survivor’s tribal council votes, a player’s acts of betrayal can exact a cost. Then, considering these games in terms of their design, he discusses how to design for treacherous play.  Carter’s account challenges the common assumptions that treacherous play is unethical, antisocial, and engaged in by bad people. He doesn’t claim that more games should feature treachery, but that examining this kind of play sheds new light on what play can be. 

Bendra informacija apie: Treacherous Play

Prekės ID: 58668998
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Leidykla: MIT Press Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Marcus Carter
Puslapių skaičius: 160
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Treacherous Play
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Treacherous Play

Reklama

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai