User Tested: How the World's Top Companies Use Hum an Insight to Create Great Experiences: How the World's Top Companies Use Human Insight to Create Great Experiences

Specifikacijos:
Autorius: J Estes
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 59221323
2761
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Vasario 24 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Vasario 24 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Vasario 24 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Vasario 24 d.

265

Smartpost terminale

Vasario 24 d.

269

Pristatysime į namus

Vasario 24 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: User Tested: How the World's Top Companies Use Hum an Insight to Create Great Experiences: How the World's Top Companies Use Human Insight to Create Great Experiences

„Businesses today rely heavily on customer tracking data to make decisions about what customers need. Along the way, they lose sight of their customers as human beings. Today, there is a deep divide between companies and the customers they serve. This can only be resolved by creating and executing strategies fueled by an authentic and human understanding of our customers. Customer Feedback explains how to pull customer insight into key decisions across an organization and how to shift to a culture that is relentlessly focused on a holistic view of the customer. This book is for anyone who wants to connect with their customers and drive business success at scale.“--
An insightful discussion and practical guide on how to put customers back into the center of your business model With so many digital experiences touching our lives—and businesses—it’s understandable to feel like you’re drowning in data. There’s a dashboard or chart for just about everything, but data alone can’t help you understand and empathize with your customers. No amount of it will take you inside their heads, help you see the world through their eyes, or let you experience what it’s really like to be your customer. Only human insight from real people can do that. User Tested gives both individual contributors and executives an approachable, pragmatic playbook for stepping beyond standard business metrics and infusing real human insight into every business decision, design, and experience. In this book, you’ll: Learn how businesses became obsessed with data—but disconnected from their customers—and why that’s not sustainable Get the basics about how to capture human insight through user testing, including how to find the right people, ask the right questions, and make sense of and act on all the insights you uncover Dive into a detailed playbook that shares real-world examples of how you can collect and scale human insight across the teams in your organization—from marketing to product, and beyond Learn how to evangelize the power of human insight throughout your organization, so every department can create a culture of customer empathy and share a firsthand understanding of customer needs Find out how companies like Microsoft, AAA Club Alliance, HelloFresh, and Notre Dame’s IDEA Center solidly connect with and elicit meaningful feedback from customers in friendlier, faster, and more direct ways Perfect for any industry, User Tested: How the World's Top Companies Use Human Insight to Create Great Experiences was co-authored by the chief insights officer and the CEO of UserTesting—a SaaS company fundamentally changing the way both B2B and consumer brands find out what real people think and feel. The book reflects the authors’ commitment to helping you position the customer squarely in the center of your business model by weaving their true voices throughout your company’s decision making.

Bendra informacija apie: User Tested: How the World's Top Companies Use Hum an Insight to Create Great Experiences: How the World's Top Companies Use Human Insight to Create Great Experiences

Prekės ID: 59221323
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,16 x 0,24 m, 0,42 kg
Leidykla: John Wiley Sons Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: J Estes
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

User Tested: How the World's Top Companies Use Hum an Insight to Create Great Experiences: How the World's Top Companies Use Human Insight to Create Great Experiences
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: User Tested: How the World's Top Companies Use Hum an Insight to Create Great Experiences: How the World's Top Companies Use Human Insight to Create Great Experiences

Reklama

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai