Virtual EI HBR Emotional Intelligence Series

Specifikacijos:
Autorius: Harvard Business Review, Amy C. Edmondson, Mark Mortensen, Heidi K. Gardner, Amanda Sinclair
Puslapių skaičius: 144
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 58484018
1764
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
3378
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gruodžio 6 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gruodžio 6 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gruodžio 6 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gruodžio 6 d.

265

Smartpost terminale

Gruodžio 6 d.

269

Pristatysime į namus

Gruodžio 6 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Minced
3378 4854
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Virtual EI HBR Emotional Intelligence Series

„Just because a global pandemic forced us all to log more hours in virtual meetings and engage in more Slack conversations doesn't mean we're good at them. We've all endured the uncertainty of knowing who should talk first when several of us start at once. Or logging in to a call with a full mosaic of faces but no one speaking. How do you allow folks to dissent or share a hard perspective? If someone appears confused, do you call them on it or message them privately? And if we found those scenarios challenging when we were all remote, how can we manage our teams and facilitate effective meetings when some of us are on-site and some are on-screen? How do we navigate a hybrid workforce? How do we build relationships and trust when some colleagues share a long history and others have never laid eyes on one another in real life? This book explores how to develop, practice, and demonstrate your emotional intelligence and social skills in a virtual or hybrid setting. With the latest psychological research and practical advice from leading experts, you'll learn how to make everyone feel heard, draw everyone's voice into the conversation, and make real connections-whether your people are in a conference room or a breakout room“--
Read the room—and the Zoom.Just because a global pandemic forced us all to log more hours in virtual meetings and engage in more Slack conversations doesn't mean we're good at them. We've all endured the uncertainty of knowing who should talk first when several of us start at once. Or logging in to a call with a full mosaic of faces but no one speaking. How do you allow folks to dissent or share a hard perspective? If someone appears confused, do you call them on it or message them privately? And if we found those scenarios challenging when we were all remote, how can we manage our teams and facilitate effective meetings when some of us are on-site and some are on-screen? How do we navigate a hybrid workforce? How do we build relationships and trust when some colleagues share a long history and others have never laid eyes on one another in real life?This book explores how to develop, practice, and demonstrate your emotional intelligence and social skills in a virtual or hybrid setting. With the latest psychological research and practical advice from leading experts, you'll learn how to make everyone feel heard, draw everyone's voice into the conversation, and make real connections—whether your people are in a conference room or a breakout room.How to be human at work. The HBR Emotional Intelligence Series features smart, essential reading on the human side of professional life from the pages of Harvard Business Review. Each book in the series offers proven research showing how our emotions impact our work lives, practical advice for managing difficult people and situations, and inspiring essays on what it means to tend to our emotional well-being at work. Uplifting and practical, these books describe the social skills that are critical for ambitious professionals to master.

Bendra informacija apie: Virtual EI HBR Emotional Intelligence Series

Prekės ID: 58484018
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Leidykla: Harvard Business Review Press
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, Minced
Autorius: Harvard Business Review, Amy C. Edmondson, Mark Mortensen, Heidi K. Gardner, Amanda Sinclair
Puslapių skaičius: 144
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Virtual EI HBR Emotional Intelligence Series
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Virtual EI HBR Emotional Intelligence Series

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Minced 4.3
(553 pirkėjų įvertinimai)
-30%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 13 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3378 4854

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai