1

Understanding social media

Specifikacijos:
Autorius: Larissa Hjorth, Sam Hinton
Puslapių skaičius: 232
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 63397878
14320
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
697 / mėn.
Skolinantis 14320 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 697 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,79%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 25092 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 4774
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Vasario 28 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Vasario 28 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Vasario 28 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Vasario 28 d.

265

Smartpost terminale

Vasario 28 d.

269

Pristatysime į namus

Vasario 28 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Understanding social media

Exploring questions of both exploitation and empowerment, Understanding Social Media provides a critical conceptual toolbox for navigating the evolution and practices of social media. Taking an interdisciplinary and intercultural approach, it explores the key themes and concepts, going beyond specific platforms to show you how to place social media more critically within the changing media landscape. Updated throughout, the Second Edition of this bestselling text includes new and expanded discussions of: Qualitative and quantitative approaches to researching social media Datafication and algorithmic cultures Surveillance, privacy and intimacy The rise of apps and platforms, and how they shape our experiences Sharing economies and social media publics The increasing importance of visual economies AR, VR and social media play Death and digital legacy Tying theory to the real world with a range of contemporary case studies throughout, it is essential reading for students and researchers of social media, digital media, digital culture, and the creative and cultural industries.

Bendra informacija apie: Understanding social media

Prekės ID: 63397878
Kategorija: Enciklopedijos ir žinynai
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,17 x 0,24 m, 0,56 kg
Leidykla: SAGE Publications Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Sociologija
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Larissa Hjorth, Sam Hinton
Puslapių skaičius: 232
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Understanding social media
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Understanding social media

Reklama

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai