Conversational Firm: Rethinking Bureaucracy in the Age of Social Media

Specifikacijos:
Autorius: Catherine J. Turco
Puslapių skaičius: 272
Leidimo metai: 2016
Prekės ID: 58399918
4330
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
6182
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Spalio 15 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Spalio 15 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Spalio 15 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Spalio 16 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Spalio 16 d.

199

LP EXPRESS terminale

Spalio 16 d.

219

Pristatysime į namus

Spalio 16 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Spalio 17 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Spalio 17 d.

265

Smartpost terminale

Spalio 17 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Minced
6182
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Conversational Firm: Rethinking Bureaucracy in the Age of Social Media

A fast-growing social media marketing company, TechCo encourages all of its employees to speak up. By promoting open dialogue across the corporate hierarchy, the firm has fostered a uniquely engaged workforce and an enviable capacity for change. Yet the path hasn't always been easy. TechCo has confronted a number of challenges, and its experience reveals the essential elements of bureaucracy that remain even when a firm sets out to discard them. Through it all, TechCo serves as a powerful new model for how firms can navigate today's rapidly changing technological and cultural climate.Catherine J. Turco was embedded within TechCo for ten months. The Conversational Firm is her ethnographic analysis of what worked at the company and what didn't. She offers multiple lessons for anyone curious about the effect of social media on the corporate environment and adds depth to debates over the new generation of employees reared on social media: Millennials who are carrying their technological habits and expectations into the workplace. Marshaling insights from cultural and economic sociology, organizational theory, economics, technology studies, and anthropology, The Conversational Firm offers a nuanced analysis of corporate communication, control, and culture in the social media age.

Bendra informacija apie: Conversational Firm: Rethinking Bureaucracy in the Age of Social Media

Prekės ID: 58399918
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Columbia University Press
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, Minced
Autorius: Catherine J. Turco
Puslapių skaičius: 272
Leidimo metai: 2016

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Conversational Firm: Rethinking Bureaucracy in the Age of Social Media
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Minced 4.3
(433 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Spalio 11 d.

000
Galimi pristatymo būdai
6182