Psychology of Social Media

Specifikacijos:
Autorius: Ciaran Mc Mahon
Puslapių skaičius: 106
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 63655288
3599
Pardavėjas: EasyShop 4.2
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
3419
-
3673
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Ketvirtadienį, spalio 3 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Ketvirtadienį, spalio 3 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Ketvirtadienį, spalio 3 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Spalio 4 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Spalio 4 d.

199

LP EXPRESS terminale

Spalio 4 d.

219

Pristatysime į namus

Spalio 4 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Spalio 7 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Spalio 7 d.

265

Smartpost terminale

Spalio 7 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
3419 3699
Minced
3673
Pardavėjas: EasyShop 4.2

Prekės aprašymas: Psychology of Social Media

Are we really being ourselves on social media? Can we benefit from connecting with people we barely know online? Why do some people overshare on social networking sites? The Psychology of Social Media explores how so much of our everyday lives is played out online, and how this can impact our identity, wellbeing and relationships. It looks at how our online profiles, connections, status updates and sharing of photographs can be a way to express ourselves and form connections, but also highlights the pitfalls of social media including privacy issues. From FOMO to fraping, and from subtweeting to selfies, The Psychology of Social Media shows how social media has developed a whole new world of communication, and for better or worse is likely to continue to be an essential part of how we understand our selves.

Bendra informacija apie: Psychology of Social Media

Prekės ID: 63655288
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,13 x 0,2 m, 0,14 kg
Leidykla: Taylor & Francis Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Psichologija
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Minced
Autorius: Ciaran Mc Mahon
Puslapių skaičius: 106
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Psychology of Social Media
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1809 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Spalio 9 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3419 3699
Pardavėjas: Minced 4.3
(439 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Spalio 31 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3673