1

Removing the Educational Silos: Models of Interdisciplinary and Multi-disciplinary Education New edition

Specifikacijos:
Autorius: Wiline Pangle, Keeley Stanley-Bohn, Ann Dasen, Jay Batzner, Heather Trommer-Beardslee
Puslapių skaičius: 208
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 66490991
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 604 x 36 mėn.
12423
12423
604 / mėn.
Skolinantis 12423 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 604 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,66%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 21744 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 4141
Be pabrangimo
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Vasario 28 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Vasario 28 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Vasario 28 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Vasario 28 d.

265

Smartpost terminale

Vasario 28 d.

269

Pristatysime į namus

Vasario 28 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Removing the Educational Silos: Models of Interdisciplinary and Multi-disciplinary Education New edition

This collection was written by educators who are engaging in multi- and interdisciplinary education and are led by curiosities encompassing the collaborative nature of cognitive and kinesthetic engagement and awareness. The chapters are designed as sources for inspiration, replication, and adaptation. They are a place to start or continue. Each chapter, in varying modalities, addresses interdisciplinary course development and implementation in institutions of higher education. The common themes that emerge in the collection include navigating administrative systems and solving the challenges encountered when crossing departments or colleges, whether it be regarding listing of courses or the intricacies of course load on each professor. Many chapters also provide detailed information on the nuts and bolts of the specific course or courses taught, including syllabi, lesson examples, and both formal and informal assessments implemented. Multiple case studies are included in this collection, with many chapters providing specific examples of students' work. Contributors candidly offer discussions of failures and successes of their interdisciplinary collaborations, be it in course design, lesson planning or complications brought in by unforeseen pandemics. Most chapters end with a section entitled 'Lessons learned', where experiences from the field provide opportunities for growth and continued exploration. Readers can follow the book from cover to cover or dip in, finding the chapters that serve a particular project or teaching endeavour. The varying writing styles and topics are in direct relationship with the exact nature of the inspiration for this text. The over-arching themes of collaboration (diverse backgrounds, ideas, and skill sets, multidisciplinarity, and interdisciplinarity) are the consistent touchstones that create a thematic self-guided journey of exploration through the book. The chapters offer readers guidance and encouragement to implement some of the approaches described, and inspiration to forge their own paths in the world of multi- and interdisciplinary teaching and research. The depth and breadth of collaborative possibilities are exciting, and the editors' goal is to spark further experimentation. An excellent and practical resource for any educator hoping to teach his or her subject matter through an interdisciplinary approach and for all courses revolving around topics of pedagogy. The key audience will be graduate students, and teachers in all stages of education from primary to higher education.

Bendra informacija apie: Removing the Educational Silos: Models of Interdisciplinary and Multi-disciplinary Education New edition

Prekės ID: 66490991
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Intellect Books
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Sociologija
Knyga su ištrauka: Taip
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Wiline Pangle, Keeley Stanley-Bohn, Ann Dasen, Jay Batzner, Heather Trommer-Beardslee
Puslapių skaičius: 208
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Removing the Educational Silos: Models of Interdisciplinary and Multi-disciplinary Education New edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Removing the Educational Silos: Models of Interdisciplinary and Multi-disciplinary Education New edition

Reklama

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai