Social TV: Multiscreen Content and Ephemeral Culture

Specifikacijos:
Autorius: Cory Barker
Puslapių skaičius: 274
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 66647366
6599
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
7657
-
8151
Į krepšelį
863 / mėn.
Skolinantis 6599 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 863 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6, sutarties sudarymo mokestis - 3, BVKKMN - 49,11%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 7767 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2201
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Spalio 9 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Spalio 9 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Spalio 9 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Spalio 10 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Spalio 10 d.

199

LP EXPRESS terminale

Spalio 10 d.

219

Pristatysime į namus

Spalio 10 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Spalio 11 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Spalio 11 d.

265

Smartpost terminale

Spalio 11 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
EasyShop
8151
Minced
7657
Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Social TV: Multiscreen Content and Ephemeral Culture

"On March 15, 2011, Donald Trump changed television forever. The Comedy Central Roast of Trump was the first major live broadcast to place a hashtag in the corner of the screen to encourage real-time reactions on Twitter, generating more than 25,000 tweets and making the broadcast the most-watched Roast in Comedy Central history. The #trumproast initiative personified the media and tech industries' utopian vision for a multiscreen and communal live TV experience. In Social TV: Multiscreen Content and Ephemeral Culture, author Cory Barker reveals how the US television industry promised-but failed to deliver-a social media revolution in the 2010s to combat the imminent threat of on-demand streaming video. Barker examines the rise and fall of Social TV across press coverage, corporate documents, and an array of digital ephemera. He demonstrates that, despite the talk of disruption, the movement merely aimed to exploit social media to reinforce the value of live TV in the modern attention economy. Case studies from broadcast networks to tech start-ups uncover a persistent focus on community that aimed to monetize consumer behavior in a transitionary industry period. To trace these unfulfilled promises and flopped ideas, Barker draws upon a unique mix of personal Social TV experiences and curated archives of material that were intentionally marginalized amid pivots to the next big thing. Yet in placing this now-forgotten material in recent historical context, Social TV shows how the era altered how the industry pursues audiences. Multiscreen campaigns have shifted away from a focus on live TV and toward all-day "content" streams. The legacy of Social TV, then, is the further embedding of media and promotional material onto every screen and into every moment of life"--
An engaging study that tracks the rise and fall of television’s attempts to capture viewer attention on multiple screens

Bendra informacija apie: Social TV: Multiscreen Content and Ephemeral Culture

Prekės ID: 66647366
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: University Press of Mississippi
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Sociologija
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Minced
Autorius: Cory Barker
Puslapių skaičius: 274
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Social TV: Multiscreen Content and Ephemeral Culture
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: EasyShop 4.2
(472 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Spalio 3 d.

000
Galimi pristatymo būdai
8151
Pardavėjas: Minced 4.3
(439 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Spalio 23 d.

000
Galimi pristatymo būdai
7657