1

Blowing Up the Brand: Critical Perspectives on Promotional Culture New edition, 21

Specifikacijos:
Autorius: Nenurodyta
Leidimo metai: Nenurodyta
Puslapių skaičius: Nenurodyta
Prekės ID: 59023463
4728
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
7999
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Kovo 31 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Kovo 31 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Kovo 31 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Kovo 31 d.

265

Smartpost terminale

Kovo 31 d.

269

Pristatysime į namus

Kovo 31 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
7999
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 96% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Blowing Up the Brand: Critical Perspectives on Promotional Culture New edition, 21

"This edited volume seeks to redress the lack of scholarly work that takes promotion seriously as a form of social, cultural, political, and economic exchange. It unpacks the vernacular, the institutional structures, and the practices and performances that make up promotional culture in everyday life, offering diverse critical perspectives on how, as citizens, consumers, and users, we absorb, navigate, confront, and resist its influence. Contributions from both renowned scholars and emerging intellectuals make this book a timely and valuable contribution to the fields of media and communication studies, political science, cultural studies, sociology, and anthropology." --BOOK JACKET.
This edited volume seeks to redress the lack of scholarly work that takes promotion seriously as a form of social, cultural, political, and economic exchange. It unpacks the vernacular, the institutional structures, and the practices and performances that make up promotional culture in everyday life, offering diverse critical perspectives on how, as citizens, consumers, and users, we absorb, navigate, confront, and resist its influence. Contributions from both renowned scholars and emerging intellectuals make this book a timely and valuable contribution to the fields of media and communication studies, political science, cultural studies, sociology, and anthropology."Melissa Aronczyk and Devon Powers have compiled a cutting-edge volume that impressively combines the work of established and rising scholars who address the power and scope of branding in our increasingly marketing-oriented culture. Its insights about the role of promotion and branding in such sectors of life as politics, art, activism, social networking, medicine, geography, academia, ethnicity, and the media make this an exciting book that is a must-read for those interested in critical-consumer studies and promotional culture."---Matthew. P. McAllister, Penn State University"In a world where seemingly everything-products, people, politics-is branded, Blowing Up the Brand is a welcome intervention. Bringing together many of the finest minds studying the subject, the editors have assembled a singularly useful guide for navigating-and challenging-the current state of ubiquitous commodification."---Stephen Duncombe, New York University; Author of Dream: Re-imagining Progressive Politics in an Age of Fantasy

Bendra informacija apie: Blowing Up the Brand: Critical Perspectives on Promotional Culture New edition, 21

Prekės ID: 59023463
Kategorija: Užsienio kalbos mokomoji medžiaga
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,16 x 0,23 m, 0,5 kg
Tipas: Anglų kalbos užduotys
Leidykla: Peter Lang Publishing Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Nenurodyta
Leidimo metai: Nenurodyta
Puslapių skaičius: Nenurodyta

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Blowing Up the Brand: Critical Perspectives on Promotional Culture New edition, 21
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Blowing Up the Brand: Critical Perspectives on Promotional Culture New edition, 21

Reklama

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2149 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Kovo 26 d.

000
Galimi pristatymo būdai
7999

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai