1

Corporate Patronage of Art and Architecture in the United States, Late 19th Century to the Present

Specifikacijos:
Autorius: Monica E. Jovanovich, Melissa Renn
Puslapių skaičius: 304
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 58336463
3420
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 28 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Balandžio 28 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Balandžio 28 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Balandžio 28 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Balandžio 28 d.

269

Pristatysime į namus

Balandžio 28 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Corporate Patronage of Art and Architecture in the United States, Late 19th Century to the Present

This interdisciplinary collection of case studies rethinks corporate patronage in the United States and reveals the central role corporations have played in shaping American culture. The case studies in this volume offers new methodologies and models for the subject of corporate patronage, going beyond the usual focus on corporate sponsorship and collecting to explore the complex organizational networks and motivations behind corporate commissions. Featuring chapters on Margaret Bourke-White, Julie Mehretu, Maxfield Parrish, Pablo Picasso, Diego Rivera, Eugene Savage, Millard Sheets, and Kehinde Wiley, as well as studies on Andrew Carnegie, Andrew Mellon, John D. Rockefeller Sr. and Jr., and Dorothy Shaver, and companies such as Herman Miller and Lord and Taylor, this book looks at a wide array of works, ranging from sculpture, photography, mosaics, and murals to advertisements, department store displays, sportswear, medical schools, and public libraries. It also contains an extensive bibliography on corporate patronage, art collections and exhibitions, sponsorship, and philanthropy in the United States.

Bendra informacija apie: Corporate Patronage of Art and Architecture in the United States, Late 19th Century to the Present

Prekės ID: 58336463
Kategorija: Knygos apie meną
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Tipas: Nenurodyta
Leidykla: Bloomsbury Publishing Plc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Monica E. Jovanovich, Melissa Renn
Puslapių skaičius: 304
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Corporate Patronage of Art and Architecture in the United States, Late 19th Century to the Present
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Corporate Patronage of Art and Architecture in the United States, Late 19th Century to the Present

Reklama

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai