New Generation in Chinese Animation

Specifikacijos:
Autorius: Shaopeng Chen
Puslapių skaičius: 304
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 58335443
19299
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
939 / mėn.
Skolinantis 19299 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 939 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6, sutarties sudarymo mokestis - 3, BVKKMN - 49,55%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 33804 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 6433
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugsėjo 26 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Rugsėjo 26 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Rugsėjo 26 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Rugsėjo 27 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Rugsėjo 27 d.

199

LP EXPRESS terminale

Rugsėjo 27 d.

219

Pristatysime į namus

Rugsėjo 27 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Rugsėjo 30 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Rugsėjo 30 d.

265

Smartpost terminale

Rugsėjo 30 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: New Generation in Chinese Animation

„In 1995 Chinese animated filmmaking ceased to be a state-run enterprise and was plunged into the free market. Using key animated films as his case studies, Shaopeng Chen examines new generation Chinese animation in its aesthetic and industrial contexts.He argues that, unlike its predecessors, this new generation does not have a distinctive national identity, but represents an important stage of diversity and exploration in the history of Chinese animation. Chen identifies distinct characteristics of new generation filmmaking, including an orientation towards young audiences and the recurring figure of the immortal monkey-like Sun Wukong. He explores how films such as Lotus Lantern/Baolian Deng (1999) responded to competition from American imports such as The Lion King (1994), retaining Chinese iconography while at the same time adopting Hollywood aesthetics and techniques. Addressing the series Boonie Bears/Xiong Chumo (2014-5), Chen focuses on the films' adaptation from the original TV series, and howthe films were promoted across generations and by means of both online and offline channels. Discussing the series Kuiba/Kui Ba (2011, 2013, 2014), Chen examines Vasoon Animation Studio's ambitious attempt to create the first Chinese-style high fantasy fictional universe, and considers why the first film was a critical success but a failure at the box-office. He also explores the relationship between Japanese anime and new generation Chinese animation. Finally, Chen considers how word-of-mouth social media engagement lay behind the success of Monkey King: Hero is Back (2015)“--
In 1995 Chinese animated filmmaking ceased to be a state-run enterprise and was plunged into the free market. Using key animated films as his case studies, Shaopeng Chen examines new generation Chinese animation in its aesthetic and industrial contexts. He argues that, unlike its predecessors, this new generation does not have a distinctive national identity, but represents an important stage of diversity and exploration in the history of Chinese animation.Chen identifies distinct characteristics of new generation filmmaking, including an orientation towards young audiences and the recurring figure of the immortal monkey-like Sun Wukong. He explores how films such as Lotus Lantern/Baolian Deng (1999) responded to competition from American imports such as The Lion King (1994), retaining Chinese iconography while at the same time adopting Hollywood aesthetics and techniques. Addressing the series Boonie Bears/Xiong Chumo (2014-5), Chen focuses on the films' adaptation from the original TV series, and how the films were promoted across generations and by means of both online and offline channels. Discussing the series Kuiba/Kui Ba (2011, 2013, 2014), Chen examines Vasoon Animation Studio's ambitious attempt to create the first Chinese-style high fantasy fictional universe, and considers why the first film was a critical success but a failure at the box-office. He also explores the relationship between Japanese anime and new generation Chinese animation. Finally, Chen considers how word-of-mouth social media engagement lay behind the success of Monkey King: Hero is Back (2015).

Bendra informacija apie: New Generation in Chinese Animation

Prekės ID: 58335443
Kategorija: Knygos apie meną
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Tipas: Kinas, teatras
Leidykla: Bloomsbury Publishing Plc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: Shaopeng Chen
Puslapių skaičius: 304
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

New Generation in Chinese Animation
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių