Overcrowded: Designing Meaningful Products in a World Awash with Ideas

Specifikacijos:
Autorius: Roberto Verganti
Puslapių skaičius: 264
Leidimo metai: 2017
Prekės ID: 63253203
4600
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugsėjo 27 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Rugsėjo 27 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Rugsėjo 27 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Rugsėjo 28 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Rugsėjo 28 d.

199

LP EXPRESS terminale

Rugsėjo 28 d.

219

Pristatysime į namus

Rugsėjo 30 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Spalio 1 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Spalio 1 d.

265

Smartpost terminale

Spalio 1 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Overcrowded: Designing Meaningful Products in a World Awash with Ideas

A more powerful innovation, which seeks to discover not how things work but why we need things. The standard text on innovation advises would-be innovators to conduct creative brainstorming sessions and seek input from outsiders-users or communities. This kind of innovating can be effective at improving products but not at capturing bigger opportunities in the marketplace. In this book Roberto Verganti offers a new approach-one that does not set out to solve existing problems but to find breakthrough meaningful experiences. There is no brainstorming-which produces too many ideas, unfiltered-but a vision, subject to criticism. It does not come from outsiders but from one person's unique interpretation. The alternate path to innovation mapped by Verganti aims to discover not how things work but why we need things. It gives customers something more meaningful-something they can love. Verganti describes the work of companies, including Nest Labs, Apple, Yankee Candle, and Philips Healthcare, that have created successful businesses by doing just this. Nest Labs, for example, didn't create a more advanced programmable thermostat, because people don't love to program their home appliances. Nest's thermostat learns the habits of the household and bases its temperature settings accordingly. Verganti discusses principles and practices, methods and implementation. The process begins with a vision and proceeds through developmental criticism, first from a sparring partner and then from a circle of radical thinkers, then from external experts and interpreters, and only then from users. Innovation driven by meaning is the way to create value in our current world, where ideas are abundant but novel visions are rare. If something is meaningful for both the people who create it and the people who consume it, business value follows.

Bendra informacija apie: Overcrowded: Designing Meaningful Products in a World Awash with Ideas

Prekės ID: 63253203
Kategorija: Knygos apie meną
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,15 x 0,23 m, 0,5 kg
Tipas: Nenurodyta
Leidykla: MIT Press Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Roberto Verganti
Puslapių skaičius: 264
Leidimo metai: 2017

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Overcrowded: Designing Meaningful Products in a World Awash with Ideas
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių