Soul of Anime: Collaborative Creativity and Japan's Media Success Story

Specifikacijos:
Autorius: Ian Condry
Puslapių skaičius: 256
Leidimo metai: 2013
Prekės ID: 69291566
5916
Pardavėjas: Minced 4.3
Į krepšelį
774 / mėn.
Skolinantis 5916 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 774 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6, sutarties sudarymo mokestis - 3, BVKKMN - 49,26%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 6966 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 1972
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Spalio 11 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Spalio 11 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Spalio 11 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Spalio 12 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Spalio 12 d.

199

LP EXPRESS terminale

Spalio 12 d.

219

Pristatysime į namus

Spalio 14 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Spalio 15 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Spalio 15 d.

265

Smartpost terminale

Spalio 15 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.3

Prekės aprašymas: Soul of Anime: Collaborative Creativity and Japan's Media Success Story

Drawing on ethnographic research including interviews with artists at some of Tokyo's leading animation studios, Ian Condry focuses attention on the collective social energy that has made anime a global cultural phenomenon.
In The Soul of Anime, Ian Condry explores the emergence of anime, Japanese animated film and television, as a global cultural phenomenon. Drawing on ethnographic research, including interviews with artists at some of Tokyo's leading animation studios—such as Madhouse, Gonzo, Aniplex, and Studio Ghibli—Condry discusses how anime's fictional characters and worlds become platforms for collaborative creativity. He argues that the global success of Japanese animation has grown out of a collective social energy that operates across industries—including those that produce film, television, manga (comic books), and toys and other licensed merchandise—and connects fans to the creators of anime. For Condry, this collective social energy is the soul of anime.

Bendra informacija apie: Soul of Anime: Collaborative Creativity and Japan's Media Success Story

Prekės ID: 69291566
Kategorija: Knygos apie meną
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Tipas: Tapyba, skulptūra
Leidykla: Duke University Press
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Minced
Autorius: Ian Condry
Puslapių skaičius: 256
Leidimo metai: 2013

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Soul of Anime: Collaborative Creativity and Japan's Media Success Story
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių