Mūsų pardavimai „Pigu.lt“ augo beveik tris kartus. Išplėtę savo prekių asortimentą, turėjome tikslą plėstis ir pasiekti dar daugiau klientų įvairiose šalyse. Taigi, „Pigu.lt“ Marketplace buvo tobulas pasirinkimas plėtrai.
Mūsų žingsnis į Baltijos šalių rinkas neabejotinai pasiteisino. Mums pavyko pasiekti naujus klientus, padidinti savo prekės ženklo žinomumą Baltijos šalyse ir užtikrinti stabilius pardavimus, kurie sudaro apie 300-500 užsakymų per mėnesį.
„Nordic Sports Brands“ B2B-inbound komandos vadovas Eero Hiltunen
Tai, kad sprendimas prekiauti per „Pigu.lt“ ir plėstis į Baltijos rinkas buvo teisingas, liudija ir augantys pardavimai – jau pirmaisiais veiklos mėnesiais jie šoko geometrine progresija.
Justyna Łazuk, „REA“ pardavimų vadybininkė Baltijos ir Skandinavijos rinkoms
Pradėti prekiauti rekomenduočiau, nes „Pigu.lt“ žinomumas, aktyvi rinkodara ir patogumas leidžia iš karto įsijungti į interneto prekybą. Žinojimas, kad į Marketplace‘ą įkelta prekė potencialiai gali pasiekti per 6 mln. pirkėjų Baltijos šalyse, nuteikia optimistiškai. Patys testuojame įvairias galimybes ir vykdome rinkodaros akcijas. Prekybos sistema yra tikrai patogi, visuomet galime pasitarti su e. prekyvietės vadybininku, taigi erdvės veikti yra.
Mindaugas Špokas, „Krinona“ pardavimų vadovas
Mūsų didžiausias palinkėjimas būtų drąsiai prekiauti per e. prekybos platformą, nes augti kartu su „Pigu.lt“ reiškia augti sparčiau nei rinka!
Latvijoje ir Estijoje prekybą pradėjome nuo 2020 m. rugsėjo ir per 3 mėn. šiose rinkose pardavėme tiek pat, kiek Lietuvoje per pirmą pusmetį. Žinoma, prekybos pradžia reikalavo tam tikro pasiruošimo, iš kurių imliausias laikui buvo prekių aprašymų lokalizavimas, tačiau viską apibendrinus, savo veiklos rezultatais esame patenkinti, jie netgi viršijo pradinius mūsų lūkesčius.
Saulius Majauskas, UAB „Sveika tema“ savininkas
Interneto versle reikia analizuoti, skaičiuoti ir nuolat ieškoti naujų galimybių. Pandemija buvo tas metas, kai išgirdau apie „Pigu.lt“ Marketplace ir nustebau, kad Lietuvoje yra vietinis „Amazon“. Per antrąjį karantiną pradėta prekyba naujoje platformoje prisidėjo prie augančios sėkmės ir padėjo išauginti įmonės pardavimus 10-15 proc. Perprasti platformą buvo lengva, rekomenduoju. Daugiausiai laiko, turbūt, užtruko programavimo darbai ir buhalterijos migracija.
UAB „Artodelfas“ direktorius Artūras Bluzdžiūnas
Startas „Pigu.lt“ Marketplace mus įgalino nestabdyti savo verslo, nebankrutuoti, išlaikyti visas prekybines vietas, padengti nuomos išlaidas. Po antrosios karantino bangos užteko apyvartinių lėšų sėkmingai atidaryti parduotuves su išplėstu sezoniniu asortimentu. Mūsų atveju šis žingsnis pasiteisino, padėjo pasiekti vartotoją. Sėkminga prekyba „Pigu.lt“ platformoje įgalins mus perkopti iš smulkaus į vidutinio verslo kategoriją.
Sonata Kurmanskienė, UAB „Barteris“ vadovė
Prekiauti per „Pigu.lt“ Marketplace pradėjome 2020 m. balandį. Didžiąją dalį mūsų pardavimų sudaro Lietuvos, o apie 30-40 proc. – Latvijos ir Estijos rinkos. Ir galiu pasidalinti, jog rezultatai mus tikrai džiugina. Taip pat džiugina ir tai, jog „Pigu.lt“ nuolat stengiasi gerinti sąlygas visiems prekybos centro internete pardavėjams.