1

Branding & AI: Leveraging Technology to Generate Brand Revenue

Specifikacijos:
Autorius: Chahat Aggarwal
Puslapių skaičius: 150
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 66649196
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 706 x 9 mėn.
5399
5399
706 / mėn.
Skolinantis 5399 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 706 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 48,79%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 6354 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 1801
Be pabrangimo
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Kovo 18 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Kovo 18 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Kovo 18 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Kovo 18 d.

149

LP EXPRESS terminale

Kovo 18 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Kovo 18 d.

265

Smartpost terminale

Kovo 18 d.

269

Pristatysime į namus

Kovo 18 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Branding & AI: Leveraging Technology to Generate Brand Revenue

Open the doors to the world of branding and artificial intelligence, the future of building efficient revenue! Unlike anything else out there, the book is an authentic and lucid representation of what branding is and the role it plays with artificial intelligence in the success of businesses. The book would be singularly profound to entrepreneurs, marketing professionals, brand strategists, students, and anyone aspiring to take a hungry bite out of the knowledge repository built from first-hand experiences of creating a brand from scratch and running it successfully in the digital age. Highlights: Explains in-depth theories, tools, and models explaining the core ingredients of creating a successful brand; Discusses how branding on an organizational and personal level is directly proportional to profit and return on investment along with measuring tools; Includes case studies that dissect successful and unsuccessful marketing strategies of huge brands; Covers the role of AI in branding, with its potential in facilitating companies in achieving their goals through targeted marketing.

Bendra informacija apie: Branding & AI: Leveraging Technology to Generate Brand Revenue

Prekės ID: 66649196
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Business Expert Press
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: Chahat Aggarwal
Puslapių skaičius: 150
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Branding & AI: Leveraging Technology to Generate Brand Revenue
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Branding & AI: Leveraging Technology to Generate Brand Revenue

Reklama

Geriausi pardavėjo KATARATA pasiūlymai