Customer Centricity Playbook: Implement a Winning Strategy Driven by Customer Lifetime Value

Specifikacijos:
Autorius: Peter Fader, Sarah E. Toms
Puslapių skaičius: 136
Leidimo metai: 2018
Prekės ID: 65143188
3983
5199
-23%
Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
3999
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gruodžio 10 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gruodžio 10 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1124
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gruodžio 10 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gruodžio 10 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Gruodžio 10 d.

149

LP EXPRESS terminale

Gruodžio 10 d.

219

Smartpost terminale

Gruodžio 10 d.

269

Pristatysime į namus

Gruodžio 10 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
3999
Pardavėjas: Pro Baltic 4.3

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Customer Centricity Playbook: Implement a Winning Strategy Driven by Customer Lifetime Value

2019 AXIOM BUSINESS BOOK AWARD WINNER Featured in Forbes, NPR's Marketplace, and a Google Talk, The Customer Centricity Playbook offers "actionable insights to drive immediate value," according to Neil Hoyne, Head of Customer Analytics and Chief Analytics Evangelist, Google. How did global gaming company Electronic Arts go from being named "Worst Company in America" to clearing a billion dollars in profit? They discovered a simple truth-and acted on it: Not all customers are the same, regardless of how they appear on the surface. In The Customer Centricity Playbook, Wharton School professor Peter Fader and Wharton Interactive's executive director Sarah Toms help you see your customers as individuals rather than a monolith, so you can stop wasting resources by chasing down product sales to each and every consumer. Fader and Toms offer a 360-degree analysis of all the elements that support customer centricity within an organization. In this book, you will learn how to: Develop a customer-centric strategy for your organization Understand the right way to think about customer lifetime value (CLV) Finetune investments in customer acquisition, retention, and development tactics based on customer heterogeneity Foster a culture that sustains customer centricity, and also understand the link between CLV and market valuation Understand customer relationship management (CRM) systems, as they are a vital underpinning for all these areas through the valuable insights they provide Fader's first book, Customer Centricity, quickly became a go-to for readers interested in focusing on the right customers for strategic advantage. In this new book, Fader and Toms offer a true playbook for companies of all sizes that want to create and implement a winning strategy to acquire, develop, and retain customers for the greatest value. "A must-read."-Aimee Johnson, Chief Marketing Officer, Zillow "The Customer Centricity Playbook offers fundamental insights to point organizations of any size in the right direction."-Rob Markey, Partner, Bain & Company, Inc., and coauthor, The Ultimate Question 2.0 "Peter Fader and Sarah Toms offer transformative insights that light the path for business leaders."-Susan Johnson, Chief Marketing Officer, SunTrust Banks

Bendra informacija apie: Customer Centricity Playbook: Implement a Winning Strategy Driven by Customer Lifetime Value

Prekės ID: 65143188
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,01 x 0,14 x 0,22 m, 0,18 kg
Leidykla: Wharton Digital Press
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA
Autorius: Peter Fader, Sarah E. Toms
Puslapių skaičius: 136
Leidimo metai: 2018

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Customer Centricity Playbook: Implement a Winning Strategy Driven by Customer Lifetime Value
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Customer Centricity Playbook: Implement a Winning Strategy Driven by Customer Lifetime Value

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1966 pirkėjų įvertinimai)
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gruodžio 11 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3999

Geriausi pardavėjo Pro Baltic pasiūlymai