Customer of the Future: 10 Guiding Principles for Winning Tomorrow's Business

Specifikacijos:
Autorius: Blake Morgan
Puslapių skaičius: 224
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 66896161

Prekė išparduota

Pranešime, kai prekė vėl bus prekyboje

Susijusios prekės

Prekės aprašymas: Customer of the Future: 10 Guiding Principles for Winning Tomorrow's Business

Learn how to adopt ten easy-to-follow customer experience guidelines that integrate emerging technologies with effective strategies to combat disconnected processes, silo mentalities, and a lack of buyer perspective, to keep up with the demands of the customer of the future.Amazon has led the change in customers’ expectations on how, when, and where they shop and make their purchasing decisions, while innovators like Netflix, Apple, Sephora, and Spotify have altered what we expect from the products we purchase. Technology has largely fueled these disruptions, and many traditional brick-and-mortar companies have gone bankrupt as the tried-and-true business models they built themselves around disappeared.Customers in the future will insist on experiences that make their lives significantly easier and better. The companies that will win their business will adapt, not by just proclaiming that customer experience is a priority but by embedding a customer focus into every aspect of their business. They’ll understand how emerging technologies like artificial intelligence, automation, and analytics are changing the game and implement a strategy to integrate them into their products and processes.Customer experience futurist Blake Morgan explains how today’s customers are already demanding frictionless, personalized, on-demand experiences from their products and services, and companies that don’t meet these new expectations won’t last. The Customer of the Future will show you how toLearn the ten defining strategies for a customer experience-focused companyImplement new techniques to shift the entire company from being product-focused to being customer-focusedGain insights through case studies and examples of how the world’s most innovative companies are offering new and compelling customer experiencesCreate a leadership development and culture plan for your organization, to create lasting change
Learn how to adopt ten easy-to-follow customer experience guidelines that integrate emerging technologies with effective strategies to combat disconnected processes, silo mentalities, and a lack of buyer perspective, to keep up with the demands of the customer of the future.

Bendra informacija apie: Customer of the Future: 10 Guiding Principles for Winning Tomorrow's Business

Prekės ID: 66896161
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,16 x 0,24 m, 0,37 kg
Leidykla: HarperCollins Focus
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Autorius: Blake Morgan
Puslapių skaičius: 224
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Customer of the Future: 10 Guiding Principles for Winning Tomorrow's Business
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių