Customer Relationship Management: Concepts and Technologies 4th edition

Specifikacijos:
Autorius: Francis Buttle, Stan Maklan
Puslapių skaičius: 444
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 60064613
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 739 x 36 mėn.
15199
15199
739 / mėn.
Skolinantis 15199 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 739 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,58%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 26604 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 5067
Be pabrangimo
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Vasario 6 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Vasario 6 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Vasario 6 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Vasario 6 d.

149

LP EXPRESS terminale

Vasario 6 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Vasario 6 d.

265

Smartpost terminale

Vasario 6 d.

269

Pristatysime į namus

Vasario 6 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Customer Relationship Management: Concepts and Technologies 4th edition

Customer Relationship Management, Fourth Edition continues to be the go-to CRM guide explaining with unrivalled clarity what CRM is, its uses, benefits and implementation. Buttle and Maklan take a managerial perspective to track the role of CRM throughout the customer journey stages of acquisition, retention and development. Theoretically sound and managerially relevant, the book is liberally illustrated with examples of technology applications that support marketing, sales and service teams as they interact with customers, but assumes no deep technical knowledge on the reader’s part. The book is structured around three core types of CRM – strategic, operational and analytical – and throughout each chapter, case illustrations of CRM in practice and images of CRM software demystify the technicalities. Ideal as a core textbook for advanced undergraduate and postgraduate students on CRM or related courses such as relationship marketing, digital marketing, customer experience management or key account management, the book is equally valuable to industry professionals, managers involved in CRM programs and those pursuing professional qualifications or accreditation in marketing, sales or service management. NEW TO THIS EDITION:New and updated international case illustrations throughout New and updated screenshots from CRM applicationsFully updated to reflect the evolving CRM landscape, including extended coverage of: Big data and its influence on CRMArtificial intelligence (AI) Advances in CRM analyticsThe relationships between CRM and customer experience managementThe role of social media in customer management strategyReal-time marketingChatbots and innovative customer self-servicePrivacy and data security.Updated lecturer support materials online.

Bendra informacija apie: Customer Relationship Management: Concepts and Technologies 4th edition

Prekės ID: 60064613
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,19 x 0,25 m, 0,94 kg
Leidykla: Taylor & Francis Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: Francis Buttle, Stan Maklan
Puslapių skaičius: 444
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Customer Relationship Management: Concepts and Technologies 4th edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Customer Relationship Management: Concepts and Technologies 4th edition

Reklama

Geriausi pardavėjo KATARATA pasiūlymai