Insight Selling: Surprising Research on What Sales Winners Do Differently

Specifikacijos:
Autorius: Mike Schultz, John E. Doerr, Neil Rackham
Puslapių skaičius: 256
Leidimo metai: 2014
Prekės ID: 66462556
2648
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
4999
-
5684
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugpjūčio 27 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Rugpjūčio 27 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Rugpjūčio 27 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Rugpjūčio 28 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Rugpjūčio 28 d.

199

LP EXPRESS terminale

Rugpjūčio 28 d.

219

Pristatysime į namus

Rugpjūčio 28 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Rugpjūčio 29 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Rugpjūčio 29 d.

265

Smartpost terminale

Rugpjūčio 29 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
4999
MOSHOP
5684
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Insight Selling: Surprising Research on What Sales Winners Do Differently

Delves into the details and specifics of “Rain Selling,” a strategy for making sales used by the Rain Group that encompasses three levels of contact and follow-up that resulted in over $3.1 billion in annual purchases: Connect, Convince and Collaborate.
What do winners of major sales do differently than the sellers who almost won, but ultimately came in second place?Mike Schultz and John Doerr, bestselling authors and world-renowned sales experts, set out to find the answer. They studied more than 700 business-to-business purchases made by buyers who represented a total of $3.1 billion in annual purchasing power. When they compared the winners to the second-place finishers, they found surprising results.Not only do sales winners sell differently, they sell radically differently, than the second-place finishers.In recent years, buyers have increasingly seen products and services as replaceable. You might think this would mean that the sale goes to the lowest bidder. Not true! A new breed of seller—the insight seller—is winning the sale with strong prices and margins even in the face of increasing competition and commoditization.In Insight Selling, Schultz and Doerr share the surprising results of their research on what sales winners do differently, and outline exactly what you need to do to transform yourself and your team into insight sellers. They introduce a simple three-level model based on what buyers say tip the scales in favor of the winners:Level 1 "Connect." Winners connect the dots between customer needs and company solutions, while also connecting with buyers as people.Level 2 "Convince." Winners convince buyers that they can achieve maximum return, that the risks are acceptable, and that the seller is the best choice among all options.Level 3 "Collaborate." Winners collaborate with buyers by bringing new ideas to the table, delivering new ideas and insights, and working with buyers as a team.They also found that much of the popular and current advice given to sellers can damage sales results. Insight Selling is both a strategic and tactical guide that will separate the good advice from the bad, and teach you how to put the three levels of selling to work to inspire buyers, influence their agendas, and maximize value. If you want to find yourself and your team in the winner's circle more often, this book is a must-read.

Bendra informacija apie: Insight Selling: Surprising Research on What Sales Winners Do Differently

Prekės ID: 66462556
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Leidykla: John Wiley & Sons Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus, MOSHOP
Autorius: Mike Schultz, John E. Doerr, Neil Rackham
Puslapių skaičius: 256
Leidimo metai: 2014

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Insight Selling: Surprising Research on What Sales Winners Do Differently
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1709 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugpjūčio 21 d.

000
Galimi pristatymo būdai
4999
Pardavėjas: MOSHOP 4.2
(3 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugpjūčio 20 d.

000
Galimi pristatymo būdai
5684