Merchants of Culture - The Publishing Business in the Twenty-First Century, Second edition: The Publishing Business in the Twenty-First Century 2nd Edition

Specifikacijos:
Autorius: J.B Thompson
Puslapių skaičius: 464
Leidimo metai: 2012
Prekės ID: 66498006
4975
6770
-26%
Pardavėjas: Minced 4.3
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugpjūčio 1 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Rugpjūčio 1 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Rugpjūčio 1 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Rugpjūčio 2 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Rugpjūčio 2 d.

199

LP EXPRESS terminale

Rugpjūčio 2 d.

219

Pristatysime į namus

Rugpjūčio 2 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Rugpjūčio 5 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Rugpjūčio 5 d.

265

Smartpost terminale

Rugpjūčio 5 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.3

Prekės aprašymas: Merchants of Culture - The Publishing Business in the Twenty-First Century, Second edition: The Publishing Business in the Twenty-First Century 2nd Edition

These are turbulent times in the world of book publishing. For nearly five centuries the methods and practices of book publishing remained largely unchanged, but at the dawn of the twenty-first century the industry finds itself faced with perhaps the greatest challenges since Gutenberg. A combination of economic pressures and technological change is forcing publishers to alter their practices and think hard about the future of the books in the digital age. In this book - the first major study of trade publishing for more than 30 years - Thompson situates the current challenges facing the industry in an historical context, analysing the transformation of trade publishing in the United States and Britain since the 1960s. He gives a detailed account of how the world of trade publishing really works, dissecting the roles of publishers, agents and booksellers and showing how their practices are shaped by a field that has a distinctive structure and dynamic. This new paperback edition has been thoroughly revised and updated to take account of the most recent developments, including the dramatic increase in ebook sales and its implications for the publishing industry and its future.

Bendra informacija apie: Merchants of Culture - The Publishing Business in the Twenty-First Century, Second edition: The Publishing Business in the Twenty-First Century 2nd Edition

Prekės ID: 66498006
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Polity Press
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Minced
Autorius: J.B Thompson
Puslapių skaičius: 464
Leidimo metai: 2012

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Merchants of Culture - The Publishing Business in the Twenty-First Century, Second edition: The Publishing Business in the Twenty-First Century 2nd Edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių