Navigating Disruption: Media Relations in the Digital Age

Specifikacijos:
Autorius: Bertrand Teo
Puslapių skaičius: 232
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 58598968
2034
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (4):
3699
-
5091
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugpjūčio 2 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Rugpjūčio 2 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Rugpjūčio 2 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Rugpjūčio 3 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Rugpjūčio 3 d.

199

LP EXPRESS terminale

Rugpjūčio 3 d.

219

Pristatysime į namus

Rugpjūčio 5 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Rugpjūčio 6 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Rugpjūčio 6 d.

265

Smartpost terminale

Rugpjūčio 6 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
3699
Minced
3816 5379
MOSHOP
4231
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Navigating Disruption: Media Relations in the Digital Age

The connection between the media and popular culture is inextricably linked. What we listen to, watch and consume, influences our way of life, and shapes the stories that content creators tell through mass media. With digitalization, the ways in which storytellers reach their audience have evolved significantly.Navigating Disruption: Media Relations in the Digital Age offers an insight into this digital evolution through the eyes of a working-level journalist. This book tells the story of the seismic shift in media operations in both US and Singapore newsrooms between 2011 and 2015, when Bertrand Teo witnessed the cascading impact of digitalization in newsrooms across transnational borders. His foray into public relations &; post-journalism &; helped him to frame the impact of digitalization on Singapore audiences. Bertrand shares his take on media consumption habits among youth and how PR tactics have adapted to the evolving media landscape.
Recreating favourite Asian dishes with the goodness of plants

Bendra informacija apie: Navigating Disruption: Media Relations in the Digital Age

Prekės ID: 58598968
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Leidykla: Marshall Cavendish International (Asia) Pte Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus, Minced, MOSHOP
Autorius: Bertrand Teo
Puslapių skaičius: 232
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Navigating Disruption: Media Relations in the Digital Age
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (4)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1666 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 26 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3699
Pardavėjas: Minced 4.3
(272 pirkėjų įvertinimai)
-29%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 31 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3816 5379
Pardavėjas: MOSHOP 4.2
(3 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 26 d.

000
Galimi pristatymo būdai
4231
Pardavėjas: Pro Baltic 4.4
(564 pirkėjų įvertinimai)
-23%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 22 d.

000
Galimi pristatymo būdai
5091 6618