1

Practical Guide to the Fashion Industry: Concept to Customer 2nd edition

Specifikacijos:
Autorius: Virginia Grose
Puslapių skaičius: 176
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 58592163
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 695 x 9 mėn.
5313
5313
695 / mėn.
Skolinantis 5313 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 695 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 48,92%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 6255 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 1771
Be pabrangimo
Pardavėjas: EasyShop 4.2
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Kovo 14 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Kovo 14 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Kovo 14 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Kovo 14 d.

149

LP EXPRESS terminale

Kovo 14 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Kovo 14 d.

265

Smartpost terminale

Kovo 14 d.

269

Pristatysime į namus

Kovo 14 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: EasyShop 4.2

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Practical Guide to the Fashion Industry: Concept to Customer 2nd edition

„Explores the business of fashion, including concept, trend and idea generation, design strategy and product development, retail strategy, supply chains and logistics“--
Highlighting the skills and considerations needed to manage products, Virginia Grose introduces key processes such as product development, the supply chain and branding to help you quickly get to grips with the business side of fashion. Examining traditional and newer roles within the industry, discussing the roles of buyers, retailers and merchandisers interviews and case studies give insight into the realities of this competitive industry.This second edition has all new case studies, interviews and projects as well as coverage of sustainable practice, the use of social media, the circular economy and slow fashion. There's also more on digital storytelling, online and offline retailing and elements of retail entertainment for customers plus the impact of fast fashion throughout the industry.

Bendra informacija apie: Practical Guide to the Fashion Industry: Concept to Customer 2nd edition

Prekės ID: 58592163
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Leidykla: Bloomsbury Publishing PLC
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, EasyShop
Autorius: Virginia Grose
Puslapių skaičius: 176
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Practical Guide to the Fashion Industry: Concept to Customer 2nd edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Practical Guide to the Fashion Industry: Concept to Customer 2nd edition

Reklama

Geriausi pardavėjo EasyShop pasiūlymai