1

Principles of Marketing 8th edition

Specifikacijos:
Autorius: Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd Harris, Hongwei He
Puslapių skaičius: 720
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 59371793
9164
Pardavėjas: EasyShop 4.2
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
9989
-
10439
Į krepšelį
689 / mėn.
Skolinantis 9164 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 689 , metinė palūkanų norma - 25,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,72%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 12402 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 3056
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Vasario 13 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Vasario 13 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Vasario 13 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Vasario 13 d.

149

LP EXPRESS terminale

Vasario 13 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Vasario 13 d.

265

Smartpost terminale

Vasario 13 d.

269

Pristatysime į namus

Vasario 13 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
9989 11099
Pardavėjas: EasyShop 4.2

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Principles of Marketing 8th edition

Create market value through innovative customer connections and engagement Principles of Marketing, 8th European Edition, by Kotler et al. admirably covers a wide range of theoretical concepts and practical issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing in the modern world - examining traditional aspects of marketing and blending them with modern and future concepts. The authors of this European Edition present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework, to help you understand how to create value and build customer relationships. In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it is more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing, 8th European Edition, helps you master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. New to this edition Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 8th Edition is packed with examples illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities. New coverage and fresh examples throughout the text addressing the latest developments in customer engagement tools, practices and developments including real time research and customer co-creation product development Updated coverage of emergent online, mobile and social media technologies including real-time listening and social selling Improved learning design with chapter-opening stories, clear learning outcomes and explanatory author comments on major chapter sections New end-of-chapter case studies and video cases to apply learning to actual companies. Increased coverage of sustainable marketing and global marketing This is a key text for both undergraduate and postgraduate marketing programmes. Philip Kotler is S. C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at the Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University. Gary Armstrong is Crist W. Blackwell Distinguished Professor Emeritus of Undergraduate Education in the Kenan-Flagler Business School at the University of North Carolina at Chapel Hill. Lloyd C. Harris is Head of the Marketing Department and Professor of Marketing at Birmingham Business School, University of Birmingham. His research has been widely disseminated via a range of marketing, strategy, retailing and general management journals. Hongwei He is Professor of Marketing at Alliance Manchester Business School, University of Manchester, and as Associate Editor for Journal of Business Research. Pearson, the world's learning company.

Bendra informacija apie: Principles of Marketing 8th edition

Prekės ID: 59371793
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Leidykla: Pearson Education Limited
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd Harris, Hongwei He
Puslapių skaičius: 720
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Principles of Marketing 8th edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Principles of Marketing 8th edition

Reklama

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2100 pirkėjų įvertinimų)
-10%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Vasario 18 d.

000
Galimi pristatymo būdai
9989 11099
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
(380 pirkėjų įvertinimų)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Vasario 28 d.

000
Galimi pristatymo būdai
10439

Geriausi pardavėjo EasyShop pasiūlymai