Sustainable Destination Branding and Marketing: Strategies for Tourism Development

Prekė išparduota

Pranešime, kai prekė vėl bus prekyboje

Susijusios prekės

Prekės aprašymas: Sustainable Destination Branding and Marketing: Strategies for Tourism Development

Strategies for Tourism Development.
Destination branding and marketing form the backbone of tourism industry growth, but it is increasingly important that the strategies employed consider and promote sustainable solutions. This book provides a comprehensive set of tools and techniques for branding and marketing for sustainable tourism development. It blends tourism and marketing strategies with practical, innovative information technology solutions and a psychological perspective, providing illustrative case studies and examples to aid understanding. Addressing opportunities and challenges across the field, it also reviews how different types of tourism such as community-based, accessible, film, agricultural and cultural-heritage tourism entail unique issues for development.Competition between destinations has led to a real need for different strategies in order to differentiate the tourism product. This book:Uniquely covers both marketing and branding of a destination from a sustainability perspectiveConsiders the role of emotions and experiences when advertising a destinationBrings together a set of global authors to provide a varied and universally applicable approach to the subjectA thought-provoking read for anyone interested in questions of sustainability in destinations, this book provides an invaluable resource for researchers of tourism, marketing and international development studies as well as destination managers.

Bendra informacija apie: Sustainable Destination Branding and Marketing: Strategies for Tourism Development

Prekės ID: 73285091
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,17 x 0,24 m, 0,81 kg
Leidykla: CABI Publishing
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Autorius: Anukrati Sharma, Victor Ronald Mweiwa, Juan Ignacio Pulido-Fernandez, Azizul Hassan, Andy Heyes, Sanjay Nadkarni, Jose Alabau-Montoya, Maria-Eugenia Ruiz-Molina, Elson Mankhomwa, James Malitoni Chilembwe
Puslapių skaičius: 260
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Sustainable Destination Branding and Marketing: Strategies for Tourism Development
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių