The 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service into a World-Class Brand

Specifikacijos:
Autorius: Al Ries, Laura Ries
Puslapių skaičius: 272
Leidimo metai: 2011
Prekės ID: 58471003
3245
4695
-30%
Pardavėjas: Minced 4.3
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugpjūčio 1 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Rugpjūčio 1 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Rugpjūčio 1 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Rugpjūčio 2 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Rugpjūčio 2 d.

199

LP EXPRESS terminale

Rugpjūčio 2 d.

219

Pristatysime į namus

Rugpjūčio 2 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Rugpjūčio 5 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Rugpjūčio 5 d.

265

Smartpost terminale

Rugpjūčio 5 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.3

Prekės aprašymas: The 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service into a World-Class Brand

This marketing classic has been expanded to include new commentary, new illustrations, and a bonus book: The 11 Immutable Laws of Internet Branding Smart and accessible, The 22 Immutable Laws of Branding is the definitive text on branding, pairing anecdotes about some of the best brands in the world, like Rolex, Volvo, and Heineken, with the signature savvy of marketing gurus Al and Laura Ries. Combining The 22 Immutable Laws of Branding and The 11 Immutable Laws of Internet Branding, this book proclaims that the only way to stand out in today's marketplace is to build your product or service into a brand-and provides the step-by-step instructions you need to do so. The 22 Immutable Laws of Branding also tackles one of the most challenging marketing problems today: branding on the Web. The Rieses divulge the controversial and counterintuitive strategies and secrets that both small and large companies have used to establish internet brands. The 22 Immutable Laws of Branding is the essential primer on building a category-dominating, world-class brand.

Bendra informacija apie: The 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service into a World-Class Brand

Prekės ID: 58471003
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: HarperCollins Publishers Inc
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Minced
Autorius: Al Ries, Laura Ries
Puslapių skaičius: 272
Leidimo metai: 2011

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

The 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service into a World-Class Brand
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių