Virtual Sales Handbook - A Hands-on Approach to Engaging Customers: A Hands-on Approach to Engaging Customers

Specifikacijos:
Autorius: M Kvedare
Puslapių skaičius: 224
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 63714228
4699
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
5385
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugpjūčio 21 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Rugpjūčio 21 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Rugpjūčio 21 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Rugpjūčio 22 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Rugpjūčio 22 d.

199

LP EXPRESS terminale

Rugpjūčio 22 d.

219

Pristatysime į namus

Rugpjūčio 22 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Rugpjūčio 23 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Rugpjūčio 23 d.

265

Smartpost terminale

Rugpjūčio 23 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
MOSHOP
5385
Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Virtual Sales Handbook - A Hands-on Approach to Engaging Customers: A Hands-on Approach to Engaging Customers

"The COVID-19 crisis has fundamentally changed the way B2B companies interact with customers, forcing companies to transition from face-to-face meetings to virtual customer interactions overnight. Even after the initial local and regional travel limitations are lifted, corporate travel is expected to be limited and it is uncertain that customers will be open to receive external partners on-site. This presents an urgent need for companies to transform towards a more virtual customer engagement model -- where the first (and the most urgent) step is upskilling the commercial frontline by equipping them with the confidence, skillset and toolbox needed to effectively engage customers virtually -- and hence secure existing and future revenue streams. The Virtual Sales Handbook will target Commercial Frontline people (customer-facing people such as sales representatives, commercial managers, customer relationship managers) and will have a very hands-on, concrete "how-to" approach -- so the reader can apply the learnings and concepts in their customer interactions immediately. We will equip the reader with the confidence, skillset and toolbox needed to effectively engage customers virtually -- making them more fit for how sales in the future will look like and hence drive their existing and future revenue streams"--
Learn to engage your B2B customers through effective virtual sales meetings and presentations     The global COVID-19 pandemic has radically changed how business-to-business companies interact with their customers. The traditional face-to-face meeting has quickly become a thing of the past—the virtual customer engagement model is the new normal. To secure existing and future revenue streams in the virtual B2B sales environment, companies must equip their commercial frontline with the confidence, skills, and tools necessary for effectively engaging customers virtually.   The Virtual Sales Handbook: A Hands-on Approach to Engaging Customers is designed for sales reps, commercial managers, customer relationship managers, and other customer-facing professionals working in the virtual realm. Step-by-step, readers learn to prepare for a virtual sales meeting, create compelling virtual presentations, build energy through effective openers, develop trust in the virtual world, drive impact through virtual meeting follow-up, and much more. Throughout the book, readers are provided with an abundance of tips and tricks, illustrative examples and case studies, and actionable strategies based on extensive implementation and upskilling experience.   Written by two authors with deep knowledge and expertise in operationalizing virtual commercial sales and marketing methods and tools, this must-have guide will help you:  Navigate the world of virtual sales  Overcome the barriers of virtual customer interaction  Evaluate the strengths and weaknesses of different virtual sales models  Plan and execute effective virtual sales meetings  Build engaging storylines and presentations  Lead the transformation from physical to virtual sales  Leverage effective virtual customer engagement techniques   The Virtual Sales Handbook: A Hands-on Approach to Engaging Customers is an indispensable resource for C-suite executives, business leaders, senior sales managers, sales representatives, account managers, and anyone on the commercial frontline. 

Bendra informacija apie: Virtual Sales Handbook - A Hands-on Approach to Engaging Customers: A Hands-on Approach to Engaging Customers

Prekės ID: 63714228
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,16 x 0,24 m, 0,47 kg
Leidykla: John Wiley & Sons Inc
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, MOSHOP
Autorius: M Kvedare
Puslapių skaičius: 224
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Virtual Sales Handbook - A Hands-on Approach to Engaging Customers: A Hands-on Approach to Engaging Customers
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: MOSHOP 4.2
(3 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugpjūčio 20 d.

000
Galimi pristatymo būdai
5385