1

Propaganda & Persuasion 7th Revised edition

Specifikacijos:
Autorius: Garth S. Jowett, Victoria J. O'Donnell
Puslapių skaičius: 416
Leidimo metai: 2018
Prekės ID: 73581486
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 1027 x 45 mėn.
23465
23465
1027 / mėn.
Skolinantis 23465 , sutartį sudarant 45 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 1027 , metinė palūkanų norma - 29,00%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,38%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 46215 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 7823
Be pabrangimo
Pardavėjas: EasyShop 4.2
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 3 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Balandžio 3 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Balandžio 3 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Balandžio 3 d.

149

LP EXPRESS terminale

Balandžio 3 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Balandžio 3 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Balandžio 3 d.

269

Pristatysime į namus

Balandžio 3 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: EasyShop 4.2

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Propaganda & Persuasion 7th Revised edition

This textbook introduces propaganda and what it is, how it has shaped events throughout history, how to analyze it, and how to differentiate it from persuasion. Chapters also address the role of media and advertising, the study of propaganda and persuasion, propaganda and psychological warfare, and how propaganda works in modern society, ending with case studies of women and work during World War II, pharmaceutical companies, and the use of paid pundits to propagandize for the Pentagon. The book views propaganda as a form of communication and emphasizes the role of understanding information and persuasion in comprehending the characteristics of propaganda and how it works as a communication process. This edition has new coverage of social media as a disseminator of propaganda; updated case studies to demonstrate their relevance to past and contemporary culture and the study of propaganda campaigns; new coverage of how a propaganda case study can be structured to reveal the components of a campaign; a new case study on climate change and propaganda to replace the tobacco case study; a new section on demagoguery; updated research on persuasion and expanded coverage of collective memory; current examples of propaganda, including the ways it is disseminated on the internet; a new appendix on cyber propaganda; and new illustrations and photos. Annotation ©2018 Ringgold, Inc., Portland, OR (protoview.com)
Reflecting the remarkable changes in the world of propaganda due to the increasing use of social media, this updated Seventh Edition provides a systematic introduction to the increasingly complex world of propaganda. Viewing propaganda as a form of communication, the authors help you understand information and persuasion so you can understand the characteristics of propaganda and how it works as a communication process. Providing provocative case studies and fascinating examples of the use of propaganda from ancient times up through the present day, Propaganda and Persuasion provides an original model that helps you analyze the instances of propaganda and persuasion you encounter in everyday life.  New to the Seventh Edition: New coverage of social media as a disseminator of propaganda offers you an up-to-date perspective. The book’s four case studies have been updated and strengthened to demonstrate their relevance not only to past and contemporary culture, but also to the study of propaganda campaigns. New coverage of how a propaganda case study can be structured to reveal the components of a campaign allows you to compare strengths and weaknesses across different types of campaigns and evaluate the relative success of various propaganda strategies. Updated research on persuasion and expanded coverage of collective memory as it appears in new memorials and monuments enhances the presentation. Current examples of propaganda, especially the ways it is disseminated via the Internet, deepen your understanding. - New illustrations and photos add a unique visual dimension that helps you conceptualize methods of persuasion and propaganda.

Bendra informacija apie: Propaganda & Persuasion 7th Revised edition

Prekės ID: 73581486
Kategorija: Enciklopedijos ir žinynai
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,61 kg
Leidykla: SAGE Publications Inc
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Sociologija
Pardavėjas: EasyShop
Autorius: Garth S. Jowett, Victoria J. O'Donnell
Puslapių skaičius: 416
Leidimo metai: 2018

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Propaganda & Persuasion 7th Revised edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Propaganda & Persuasion 7th Revised edition

Reklama

Geriausi pardavėjo EasyShop pasiūlymai