Visual communication: understanding images in media culture

Specifikacijos:
Autorius: Giorgia Aiello, Katy Parry
Puslapių skaičius: 312
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 59138283
5544
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
8599
Į krepšelį
725 / mėn.
Skolinantis 5544 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 725 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6, sutarties sudarymo mokestis - 3, BVKKMN - 49,09%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 6525 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 1848
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Spalio 2 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Spalio 2 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Spalio 2 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Spalio 3 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Spalio 3 d.

199

LP EXPRESS terminale

Spalio 3 d.

219

Pristatysime į namus

Spalio 3 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Spalio 4 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Spalio 4 d.

265

Smartpost terminale

Spalio 4 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
8599
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Visual communication: understanding images in media culture

Visual Communication: Understanding Images in Media and Culture provides a theoretical and empirical toolkit to examine implications of mediated images. It explores a range of approaches to visual analysis, while also providing a hands-on guide to applying methods to students' own work. The book: Illustrates a range of perspectives, from content analysis and semiotics, to multimodal and critical discourse analysis Explores the centrality of images to issues of identity and representation, politics and activism, and commodities and consumption Brings theory to life with a host of original case studies, from celebrity videos on Youtube and civil unrest on Twitter, to the lifestyle branding of Vice Media and Getty Images Shows students how to combine approaches and methods to best suit their own research questions and projects An invaluable guide to analysing contemporary media images, this is essential reading for students and researchers of visual communication and visual culture.

Bendra informacija apie: Visual communication: understanding images in media culture

Prekės ID: 59138283
Kategorija: Enciklopedijos ir žinynai
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Leidykla: SAGE Publications Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Mokslinė literatūra
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Giorgia Aiello, Katy Parry
Puslapių skaičius: 312
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Visual communication: understanding images in media culture
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1787 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugsėjo 26 d.

000
Galimi pristatymo būdai
8599