Narrative across Media: The Languages of Storytelling

Specifikacijos:
Autorius: Marie-Laure Ryan
Puslapių skaičius: 422
Leidimo metai: 2004
Prekės ID: 78312038
3803
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 29 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 29 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 29 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 30 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 30 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 30 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 30 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 30 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 31 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 31 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Narrative across Media: The Languages of Storytelling

Narratology has been conceived from its earliest days as a project that transcends disciplines and media. The essays gathered here address the question of how narrative migrates, mutates, and creates meaning as it is expressed across various media. Dividing the inquiry into five areas: face-to-face narrative, still pictures, moving pictures, music, and digital media, Narrative across Media investigates how the intrinsic properties of the supporting medium shape the form of narrative and affect the narrative experience. Unlike other interdisciplinary approaches to narrative studies, all of which have tended to concentrate on narrative across language-supported fields, this unique collection provides a much-needed analysis of how narrative operates when expressed through visual, gestural, electronic, and musical means. In doing so, the collection redefines the act of storytelling. Although the fields of media and narrative studies have been invigorated by a variety of theoretical approaches, this volume seeks to avoid a dominant theoretical bias by providing instead a collection of concrete studies that inspire a direct look at texts rather than relying on a particular theory of interpretation. A contribution to both narrative and media studies, Narrative across Media is the first attempt to bridge the two disciplines.

Bendra informacija apie: Narrative across Media: The Languages of Storytelling

Prekės ID: 78312038
Kategorija: Istorinės knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: University of Nebraska Press
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Istorinės
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Marie-Laure Ryan
Puslapių skaičius: 422
Leidimo metai: 2004

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Narrative across Media: The Languages of Storytelling
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių