Assessment for Education: Standards, Judgement and Moderation

Specifikacijos:
Autorius: Val Klenowski, Claire Maree Wyatt-Smith
Puslapių skaičius: 184
Leidimo metai: 2013
Prekės ID: 64045188
7838
Pardavėjas: MOSHOP 4.3
Į krepšelį
591 / mėn.
Skolinantis 7838 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 591 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 10638 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2614
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Birželio 12 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Birželio 12 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Birželio 12 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Birželio 13 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Birželio 13 d.

199

LP EXPRESS terminale

Birželio 13 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Birželio 13 d.

249

Pristatysime į namus

Birželio 13 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Birželio 14 d.

149

Smartpost terminale

Birželio 14 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: MOSHOP 4.3
  • 100% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Assessment for Education: Standards, Judgement and Moderation

This volume examines quality assessment practice in education and the intersection of assessment standards, learning, and teacher judgment and standards-based moderation, within the context of inclusive education policies, diversity, technology, and 21st-century skills. The authors aim to move beyond testing and include knowledge creation, creativity, innovation and design capability, and critical thinking, as well as individual and team work using traditional and new technologies. They discuss why teachers need to understand standards and how to use them to analyze and interpret achievement data; the judgment and decision making involved in assessment, including issues of fairness, cultural difference, equity, validity, access, and literacy; integrating assessment with instruction; how moderation can be used to achieve reliable and valid judgments; the use of summative assessment; building sustainable assessment cultures; new ways of thinking about assessment in the digital age; and the characteristics of futures-oriented assessment. Annotation ©2014 Ringgold, Inc., Portland, OR (protoview.com)
A guide to assessment for anyone working in curriculum and assessment policy, demonstrating the principles and practice of assessment for improving learning and education.
'This is a very exciting book and should be read widely by anyone who wants a better understanding of the role of assessment in the diverse, globalised, digital societies of the 21st century.' - Professor Mary James, University of Cambridge, President, British Educational Research Association'Highly readable and thoroughly researched, this call for a new vision of education deserves to be ready by all those who share the concern to shape today's assessment practices to meet the needs of tomorrow's society.' - Professor Patricia Broadfoot, CBE, University of BristolDo you need a practical guide to assessment, curriculum and policy? Are you also looking for a book that is firmly grounded in theory and professional practice?This book makes assessment processes transparent for practitioners, and shows how assessment should align with curriculum and teaching for success in education. The book will show you how practitioner use of achievement standards can improve learning, equity, social justice and accountability. Inside this book, you will learn about: Quality assessment and judgement practice Relationships across curriculum, assessment, teaching and learning Front-ending assessment based on the learner's needs Practitioner judgement approaches and standards The conditions under which teacher assessment can be valid Principles derived from research of social moderation practices Assessment for Education is the perfect guide for students, researchers, academics and teaches, and anyone working in curriculum and assessment policy.

Bendra informacija apie: Assessment for Education: Standards, Judgement and Moderation

Prekės ID: 64045188
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,17 x 0,24 m, 0,31 kg
Leidykla: SAGE Publications Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Sociologija
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: MOSHOP
Autorius: Val Klenowski, Claire Maree Wyatt-Smith
Puslapių skaičius: 184
Leidimo metai: 2013

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Assessment for Education: Standards, Judgement and Moderation
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių