Complacency: Classics and Its Displacement in Higher Education

Specifikacijos:
Autorius: John T. Hamilton
Puslapių skaičius: 144
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 78152758
20715
25658
-19%
Pardavėjas: Minced 4.3
Į krepšelį
906 / mėn.
Skolinantis 20715 , sutartį sudarant 45 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 906 , metinė palūkanų norma - 29,00%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,29%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 40770 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 6905
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugsėjo 16 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Rugsėjo 16 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Rugsėjo 16 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Rugsėjo 17 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Rugsėjo 17 d.

199

LP EXPRESS terminale

Rugsėjo 17 d.

219

Pristatysime į namus

Rugsėjo 17 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Rugsėjo 18 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Rugsėjo 18 d.

265

Smartpost terminale

Rugsėjo 18 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.3

Prekės aprašymas: Complacency: Classics and Its Displacement in Higher Education

"This short book examines the history of complacency in Classics with implications for our contemporary moment. It responds to a published piece by the philosopher Simon Blackburn ("The Seven Deadly Sins of the Academy," Times Higher Education (2009)] who presented "complacency" as a vice that impairs university study at its core. If today this sin is most discernible among scientists who feel that their rigorous training and verifiable results authorize them to assume omniscience in all areas of learning, this book points out that, from the nineteenth to early twentieth century, this presumption fell instead to Classicists. The subjects, philosophies, and literatures of ancient Greece and Rome were treated as the foundation of learning; everything else devolving from them. What, Hamilton wants to know, might this model of superiority derived from the golden age of the Classical Tradition share with the current hegemony of mathematics and the natural sciences? How can the qualitative methods of Classics relate to the quantitative methods of big data, statistical reasoning, and numerical abstraction, which currently characterize academic complacency? And how did the discipline of Classics lose its prominent standing in the university, yielding its position to more empirical modes of research? Finally, how does this particular strain of scholarly smugness inflect the personal, ethical, and political complacency we encounter today?"--
A critical reflection on complacency and its role in the decline of classics in the academy. In response to philosopher Simon Blackburn’s portrayal of complacency as a vice that impairs university study at its core, John T. Hamilton examines the history of complacency in classics and its implications for our contemporary moment. The subjects, philosophies, and literatures of ancient Greece and Rome were once treated as the foundation of learning, with everything else devolving from them. Hamilton investigates what this model of superiority, derived from the golden age of the classical tradition, shares with the current hegemony of mathematics and the natural sciences. He considers how the qualitative methods of classics relate to the quantitative positivism of big data, statistical reasoning, and presumably neutral abstraction, which often dismiss humanist subjectivity, legitimize self-sufficiency, and promote a fresh brand of academic complacency. In acknowledging the reduced status of classics in higher education today, he questions how scholarly striation and stagnation continue to bolster personal, ethical, and political complacency in our present era.

Bendra informacija apie: Complacency: Classics and Its Displacement in Higher Education

Prekės ID: 78152758
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: The University of Chicago Press
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Sociologija
Pardavėjas: Minced
Autorius: John T. Hamilton
Puslapių skaičius: 144
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Complacency: Classics and Its Displacement in Higher Education
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių