Dictionary of Media and Communication 3rd Revised edition

Specifikacijos:
Autorius: Daniel Chandler, Rod Munday
Puslapių skaičius: 560
Leidimo metai: 2020
Prekės ID: 58712163
1961
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
3531
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gruodžio 9 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gruodžio 9 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gruodžio 9 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gruodžio 9 d.

265

Smartpost terminale

Gruodžio 9 d.

269

Pristatysime į namus

Gruodžio 9 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Minced
3531 5037
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Dictionary of Media and Communication 3rd Revised edition

This authoritative and up-to-date A-Z covers all aspects of interpersonal, mass, and networked communication, including digital and mobile media, advertising, journalism, and nonverbal communication. This new edition is particularly focused on expanding coverage of social media terms, to reflect its increasing prominence to media and communication studies as a whole. More than 2,000 entries have been revised, and over 500 new terms have been added to reflect current theoretical terminology, including concepts such as artificial intelligence, cisgender, fake news, hive mind, use theory, and wikiality. The dictionary also bridges the gap between theory and practice, and contains many technical terms that are relevant to the communication industry, including dialogue editing, news aggregator, and primary colour correction. The text is complemented by biographical notes and extensively cross-referenced, while web links supplement the entries. It is an indispensable guide for undergraduate students of media and communication studies, and also for those taking related subjects such as television studies, video production, communication design, visual communication, marketing communications, semiotics, and cultural studies.

Bendra informacija apie: Dictionary of Media and Communication 3rd Revised edition

Prekės ID: 58712163
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Oxford University Press
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, Minced
Autorius: Daniel Chandler, Rod Munday
Puslapių skaičius: 560
Leidimo metai: 2020

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Dictionary of Media and Communication 3rd Revised edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Minced 4.3
(553 pirkėjų įvertinimai)
-29%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gruodžio 5 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3531 5037