Interacting or Interfering? Improving Interactions in the Early Years UK ed.

Specifikacijos:
Autorius: Julie Fisher
Puslapių skaičius: 248
Leidimo metai: 2016
Prekės ID: 58683443
3767
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
6292
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 21 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 21 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 21 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 22 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 22 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 22 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 22 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 22 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 23 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 23 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Minced
6292 8350
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Interacting or Interfering? Improving Interactions in the Early Years UK ed.

High quality interactions are recognised as fundamental to the achievement of outstanding teaching and learning in the early years. If you are working with children from six months to six years this authoritative new book from leading author Julie Fisher encourages you to reflect deeply on the quality and impact of interactions in your setting. Drawing on research undertaken in baby rooms, nurseries and classrooms over four years the book challenges prevailing orthodoxies and offers specific practical guidance on how to improve the quality of interactions on a day-to-day basis. With its illuminating examples, the book shows how you can best tune into and respond effectively to young children's conversations. It exemplifies how interactions are most effectively sustained and how developing high quality interactions can better scaffold and support children's learning and development. 'Interacting or Interfering?' * Identifies the key components of effective interactions and how implementing these can improve the quality of children's learning * Contains transcripts of interactions from baby rooms through to Year 2 classes which exemplify key messages * Provides prompts you can use to analyse and improve your own practice Written in the author's exceptionally clear and accessible style, this book is indispensable reading for all students and practitioners working and studying in the early years. "There is a tendency for adult talk to dominate nurseries and schools in an attempt to manage, organise and interrogate children's learning; this closes down children's own investigation and capacity for thought. Fisher points out how 'the very act of "being an educator" can sometimes distort the nature of an interaction so much that it inhibits the very learning it is trying to promote'. In this timely, thought-provoking and very readable book she prompts us to think more deeply about interactions and adapt new strategies to encourage all young children to engage in meaningful and enriching talk." TACTYC, March, 2016 "The prompts and points for reflection encourage practitioners to critically consider their role and function, noting where their work is affirmed and where there is scope for further development ... This book is both relevant, though provoking and extremely useful for all involved in early childhood - an excellent tool for professional development." Marion Dowling, Early Education Journal, No 79/ Summer 2016

Bendra informacija apie: Interacting or Interfering? Improving Interactions in the Early Years UK ed.

Prekės ID: 58683443
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Open University Press
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, Minced
Autorius: Julie Fisher
Puslapių skaičius: 248
Leidimo metai: 2016

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Interacting or Interfering? Improving Interactions in the Early Years UK ed.
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Minced 4.2
(136 pirkėjų įvertinimai)
-24%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 10 d.

000
Galimi pristatymo būdai
6292 8350