Permanent Campaign: New Media, New Politics New edition

Specifikacijos:
Autorius: Greg Elmer, Ganaele Langlois, Fenwick McKelvey
Puslapių skaičius: 146
Leidimo metai: 2012
Prekės ID: 59024118
7599
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
8689
Į krepšelį
573 / mėn.
Skolinantis 7599 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 573 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 10314 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2533
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 24 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Liepos 24 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Liepos 24 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Liepos 25 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Liepos 25 d.

199

LP EXPRESS terminale

Liepos 25 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Liepos 25 d.

265

Pristatysime į namus

Liepos 25 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Liepos 26 d.

149

Smartpost terminale

Liepos 26 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
MOSHOP
8689
Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Permanent Campaign: New Media, New Politics New edition

From the social media-based 2008 Obama election campaign to the civic protest and political revolutions of the 2011 Arab Spring, the past few years have been marked by a widespread and complex shift in the political landscape, as the rise of participatory platforms - such as YouTube, Twitter, Facebook, and blogs - have multiplied the venues for political communication and activism. This book explores the emergence of a permanent campaign - the need for constant readiness - on networked communication platforms, focusing on political moments, crises and elections in Canada, the U.S.A., and Australia. The book chapters investigate the proliferation of new political actors and communicators: political bloggers, advocacy groups, diverse publics, and political party staff as they engage in political maneuvers across participatory platforms. With in-depth analyses of some of the most well-known participatory media today, this book offers a critical assessment of the constant efforts at managing the plurality of voices that characterize contemporary politics.

Bendra informacija apie: Permanent Campaign: New Media, New Politics New edition

Prekės ID: 59024118
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,15 x 0,23 m, 0,23 kg
Leidykla: Peter Lang Publishing Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, MOSHOP
Autorius: Greg Elmer, Ganaele Langlois, Fenwick McKelvey
Puslapių skaičius: 146
Leidimo metai: 2012

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Permanent Campaign: New Media, New Politics New edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: MOSHOP 4.2
(3 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 24 d.

000
Galimi pristatymo būdai
8689