Pop City: Korean Popular Culture and the Selling of Place

Specifikacijos:
Autorius: Youjeong Oh
Puslapių skaičius: 252
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 78154723
5800
7760
-25%
Pardavėjas: Minced 4.3
Į krepšelį
759 / mėn.
Skolinantis 5800 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 759 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 48,83%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 6831 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 1934
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugpjūčio 1 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Rugpjūčio 1 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Rugpjūčio 1 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Rugpjūčio 2 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Rugpjūčio 2 d.

199

LP EXPRESS terminale

Rugpjūčio 2 d.

219

Pristatysime į namus

Rugpjūčio 2 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Rugpjūčio 5 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Rugpjūčio 5 d.

265

Smartpost terminale

Rugpjūčio 5 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.3

Prekės aprašymas: Pop City: Korean Popular Culture and the Selling of Place

Pop City examines the use of Korean television dramas and K-pop music to promote urban and rural places in South Korea. Building on the phenomenon of Korean pop culture, Youjeong Oh argues that pop culture–featured place selling mediates two separate domains: political decentralization and the globalization of Korean popular culture.By analyzing the process of culture-featured place marketing, Pop City shows that urban spaces are produced and sold just like TV dramas and pop idols by promoting spectacular images rather than substantial physical and cultural qualities. Oh demonstrates how the speculative, image-based, and consumer-exploitive nature of popular culture shapes the commodification of urban space and ultimately argues that pop culture–mediated place promotion entails the domination of urban space by capital in more sophisticated and fetishized ways.

Bendra informacija apie: Pop City: Korean Popular Culture and the Selling of Place

Prekės ID: 78154723
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Cornell University Press
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Sociologija
Pardavėjas: Minced
Autorius: Youjeong Oh
Puslapių skaičius: 252
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Pop City: Korean Popular Culture and the Selling of Place
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių