Reflect, Expect, Check, Explain: Sequences and behaviour to enable mathematical thinking in the classroom: Sequences and behaviour to enable mathematical thinking in the classroom

Specifikacijos:
Autorius: Craig Barton
Puslapių skaičius: 550
Leidimo metai: 2020
Prekės ID: 58384843
3140
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
4999
-
5218
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 20 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 20 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 20 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 21 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 21 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 21 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 21 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 21 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 22 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 22 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Minced
5218 7062
KATARATA
4999
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Reflect, Expect, Check, Explain: Sequences and behaviour to enable mathematical thinking in the classroom: Sequences and behaviour to enable mathematical thinking in the classroom

Craig Barton, maths teacher and best-selling author of 'How I Wish I'd Taught Maths', offers an approach to help all our students think mathematically. It requires the careful sequencing of questions and examples, the role of the teacher, and the mathematical behaviour of our students. It has transformed his teaching.
Some students think mathematically. They have the curiosity to notice relationships, the confidence to ask why, and the knowledge to understand the answer. They are the lucky ones. Many others just “do” maths. They look at a question, think about how to answer it, answer it, and then move on.In this book, Craig Barton, maths teacher and best-selling author of How I wish I’d taught maths, offers an approach to help all our students think mathematically. It requires the careful sequencing of questions and examples, the role of the teacher, and the mathematical behaviour of our students. It has transformed his teaching.Drawing upon research into the Self-Explanation Effect, the Hypercorrection Effect and Variation Theory, together with two years of developing this approach with teachers and students around the world, Craig describes exactly what this looks like in the classroom. But be warned: not everyone agrees. Indeed, it is this very approach that led to Craig being labelled as “the most dangerous and clueless man in maths education.”If that is not a recommendation to keep reading, we don’t know what is.
Barton offers an approach to help all our students think mathematically, requiring the careful sequencing of questions and examples and the role of the teacher.

Bendra informacija apie: Reflect, Expect, Check, Explain: Sequences and behaviour to enable mathematical thinking in the classroom: Sequences and behaviour to enable mathematical thinking in the classroom

Prekės ID: 58384843
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: John Catt Educational Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus, Minced
Autorius: Craig Barton
Puslapių skaičius: 550
Leidimo metai: 2020

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Reflect, Expect, Check, Explain: Sequences and behaviour to enable mathematical thinking in the classroom: Sequences and behaviour to enable mathematical thinking in the classroom
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Minced 4.2
(136 pirkėjų įvertinimai)
-26%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Ketvirtadienį, gegužės 9 d.

000
Galimi pristatymo būdai
5218 7062
Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1537 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 15 d.

000
Galimi pristatymo būdai
4999