Size Effect: A Journey into Design, Fashion and Media

Specifikacijos:
Autorius: Roy Menarini, Antonella Mascio, Simona Segre Reinach, Ines Tolic
Puslapių skaičius: 2080
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 66532626
3899
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 5 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Liepos 5 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Liepos 5 d.

000

Klaipėdoje, Panevėžyje, parduotuvėje

Liepos 7 d.

000

Šiauliuose, parduotuvėje (Pramonės g. 6 (PC „Bruklinas“))

Liepos 8 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Liepos 7 d.

199

LP EXPRESS terminale

Liepos 8 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Liepos 8 d.

265

Pristatysime į namus

Liepos 8 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Liepos 9 d.

149

Smartpost terminale

Liepos 9 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Size Effect: A Journey into Design, Fashion and Media

At the end of the last century, the so-called "new technologies" started to question the process of design, production, sales and consumption through a radical change, which today re-defines many concepts both in industry and every-day life.
At the end of the last century, the so-called "new technologies" started to question the process of design, production, sales and consumption through a radical change, which today re-defines many concepts both in industry and every-day life. The notion of "size" – a cross-cutting term in the cultural and creative sector – has gone through a phase of crisis from which it is now re-emerging, enriched with new meanings and possibilities. To re-define this complex term, the authors of the book have observed the path of audiovisual products and social media, fashion, everyday objects, architectures and cities, and identified in each of these fields elements of continuity, breaking points with the past as well as future alternatives. In this collection of essays, the authors adopt an interdisciplinary approach overcoming the boundaries of their discipline. Through different perspectives this volume presents and develops new paradigms that explain the complexities of the contemporary era and its new "sizes".

Bendra informacija apie: Size Effect: A Journey into Design, Fashion and Media

Prekės ID: 66532626
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Mimesis International
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Sociologija
Knyga su ištrauka: Taip
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: Roy Menarini, Antonella Mascio, Simona Segre Reinach, Ines Tolic
Puslapių skaičius: 2080
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Size Effect: A Journey into Design, Fashion and Media
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių