The Rise of the Creative Class

Specifikacijos:
Autorius: Richard Florida
Puslapių skaičius: 512
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 62984953
4499
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
5215
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugpjūčio 16 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Rugpjūčio 16 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Rugpjūčio 16 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Rugpjūčio 17 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Rugpjūčio 17 d.

199

LP EXPRESS terminale

Rugpjūčio 17 d.

219

Pristatysime į namus

Rugpjūčio 19 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Rugpjūčio 20 d.

149

Atsiimkite Omniva paštomate

Rugpjūčio 20 d.

265

Smartpost terminale

Rugpjūčio 20 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
MOSHOP
5215
Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: The Rise of the Creative Class

World-renowned urbanist Richard Florida's bestselling classic on the transformation of our cities in the twenty-first century -- now updated with a new prefaceIn his modern classic The Rise of the Creative Class, urbanist Richard Florida identifies the emergence of a new social class reshaping the twenty-first century's economy, geography, and workplace. This Creative Class is made up of engineers and managers, academics and musicians, researchers, designers, entrepreneurs and lawyers, poets and programmer, whose work turns on the creation of new forms. Increasingly, Florida observes, this Creative Class determines how workplaces are organized, which companies prosper or go bankrupt, and which cities thrive, stagnate or decline.Florida offers a detailed occupational, demographic, psychological, and economic profile of the Creative Class, examines its global impact, and explores the factors that shape "quality of place" in our changing cities and suburbs. Now updated with a new preface that considers the latest developments in our changing cities, The Rise of the Creative Class is the definitive edition of this foundational book on our contemporary economy.

Bendra informacija apie: The Rise of the Creative Class

Prekės ID: 62984953
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,04 x 0,15 x 0,23 m, 0,52 kg
Leidykla: Basic Books
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Sociologija
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, MOSHOP
Autorius: Richard Florida
Puslapių skaičius: 512
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

The Rise of the Creative Class
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: MOSHOP 4.2
(3 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Rugpjūčio 14 d.

000
Galimi pristatymo būdai
5215