Visible Learning for Literacy, Grades K-12: Implementing the Practices That Work Best to Accelerate Student Learning, Grades K-12

Specifikacijos:
Autorius: Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie
Puslapių skaičius: 216
Leidimo metai: 2016
Prekės ID: 59339253
Net 100 % prekės sumos grįžta PiguEurais 0 d. 00:00:00
4512
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
6499
-
7983
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 28 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 28 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 28 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 29 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 29 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 29 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 29 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 29 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 30 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 30 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
6499
Minced
7983 10380
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Visible Learning for Literacy, Grades K-12: Implementing the Practices That Work Best to Accelerate Student Learning, Grades K-12

“Every student deserves a great teacher, not by chance, but by design” — Douglas Fisher, Nancy Frey, & John HattieWhat if someone slipped you a piece of paper listing the literacy practices that ensure students demonstrate more than a year’s worth of learning for a year spent in school? Would you keep the paper or throw it away?We think you’d keep it. And that’s precisely why acclaimed educators Douglas Fisher, Nancy Fry, and John Hattie wrote Visible Learning for Literacy. They know teachers will want to apply Hattie’s head-turning synthesis of more than 15 years of research involving millions of students, which he used to identify the instructional routines that have the biggest impact on student learning.  These practices are “visible” for teachers and students to see, because their purpose has been made clear, they are implemented at the right moment in a student’s learning, and their effect is tangible.  Yes, the “aha” moments made visible by design. With their trademark clarity and command of the research, and dozens of classroom scenarios to make it all replicable, these authors apply Hattie’s research, and show you:How to use the right approach at the right time, so that you can more intentionally design classroom experiences that hit the surface, deep, and transfer phases of learning, and more expertly see when a student is ready to dive from surface to deep. Which routines are most effective at specific phases of learning, including word sorts, concept mapping, close reading, annotating, discussion, formative assessment, feedback, collaborative learning, reciprocal teaching, and many more.  Why the 8 mind frames for teachers apply so well to curriculum planning and can inspire you to be a change agent in students’ lives—and part of a faculty that embraces the idea that visible teaching is a continual evaluation of one’s impact on student’s learning.   “Teachers, it’s time we embrace the evidence, update our classrooms, and impact student learning in wildly positive ways,” say Doug,  Nancy, and John. So let’s see Visible Learning for Literacy for what it is: the book that renews our teaching and reminds us of our influence, just in time.  

Bendra informacija apie: Visible Learning for Literacy, Grades K-12: Implementing the Practices That Work Best to Accelerate Student Learning, Grades K-12

Prekės ID: 59339253
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: SAGE Publications Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus, Minced
Autorius: Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie
Puslapių skaičius: 216
Leidimo metai: 2016

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Visible Learning for Literacy, Grades K-12: Implementing the Practices That Work Best to Accelerate Student Learning, Grades K-12
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1550 pirkėjų įvertinimų)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 23 d.

000
Galimi pristatymo būdai
6499
Pardavėjas: Minced 4.2
(141 pirkėjo įvertinimas)
-23%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 17 d.

000
Galimi pristatymo būdai
7983 10380