High Speed Trains to the North of England

Specifikacijos:
Autorius: David Mather
Puslapių skaičius: 144
Leidimo metai: 2023
Prekės ID: 77273439
2980
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 29 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 29 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 29 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 30 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 30 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 30 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 30 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 30 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 31 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 31 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: High Speed Trains to the North of England

For as long as we could remember steam traction had been king on our railways. The resounding beat of exhaust from classic designs by Gresley, Stanier, Collett, Bulleid and many others had thrilled us all, while less prestigious work-horses' had kept commuters and freight moving throughout a vast network of major and minor routes. Mighty diesels had replaced them, notably the iconic Class 55 Deltics', setting new standards for speed and efficiency on the East Coast Main Line. Electrification became the buzz-word' as the need for speed increased and drove railway planning to a new level. The West Coast Main Line saw the wires go up by the mid-1970s and though other express routes would eventually follow the stage was set for the development and introduction of an alternative mode of traction for main lines not yet electrified, based on the concept of a powerful diesel locomotive at each end of a rake of newly designed carriages. The High Speed Diesel Train was thus conceived. Sleek and elegant. A modern design for a new age of rail travel. Capable of running at speeds of up to 125mph (201km/h) it was an immediate success and is still giving stalwart service some forty years later. A testament to its resilience. This is the story of the archetypal express diesel train - the Inter City 125.

Bendra informacija apie: High Speed Trains to the North of England

Prekės ID: 77273439
Kategorija: Kelionių vadovai, aprašymai
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Pen & Sword Books Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Šalis: Anglija
Tipas: Kelionių vadovai, aprašymai
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: David Mather
Puslapių skaičius: 144
Leidimo metai: 2023

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

High Speed Trains to the North of England
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių