Communicating Fashion: Clothing, Culture, and Media

Specifikacijos:
Autorius: Myles Ethan Lascity
Puslapių skaičius: 288
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 64635063
6067
8081
-24%
Pardavėjas: Minced 4.2
Į krepšelį
795 / mėn.
Skolinantis 6067 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 795 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 7155 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2023
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 20 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 20 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 20 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 21 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 21 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 21 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 21 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 21 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 22 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 22 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.2

Prekės aprašymas: Communicating Fashion: Clothing, Culture, and Media

Winner of the John G. Cawelti Award for Best Textbook / Primer How did you decide what to wear today? Did you base your selection on comfort or style? Did you want to blend in or stand out - or was it just the cleanest outfit available? We each make these decisions every day, reflecting how we view ourselves and impacting how others see us. Our choices matter - not just to us personally, but also to the magazine editors, brand ambassadors and trend forecasters who make a living by selling to us. Communicating Fashion introduces key concepts from the intersecting worlds of fashion and communication studies to connect how we all use clothing to express ourselves and how media systems support that process. In doing so, Myles Ethan Lascity explores social, cultural and ethical issues through the work of fashion journalism, brand promotions and the growing role of online influencers as well as the impact of film, television and art on self-image and expression. Key topics: - Advertising, Branding and Fashion Retail - Clothing, Art and Cultural Significance - Clothing as Group and Cultural Norms - Clothing, Identity and Interpersonal Communication - Fashion News and Tastemaking - Fashion, Social Media and Influencers - Meaning within the Fashion System - On-screen Clothing

Bendra informacija apie: Communicating Fashion: Clothing, Culture, and Media

Prekės ID: 64635063
Kategorija: Knygos apie meną
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,5 kg
Tipas: Nenurodyta
Leidykla: Bloomsbury Publishing Plc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Minced
Autorius: Myles Ethan Lascity
Puslapių skaičius: 288
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Communicating Fashion: Clothing, Culture, and Media
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių