Pirktynės! SUPERKAINOS  Mažos kainos - dideli pirkiniai

Editorial Design: Digital and Print 2nd ed.

Specifikacijos:
Autorius: Cath Caldwell, Yolanda Zappaterra
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2014
Prekės ID: 63373453
6699
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
878 / mėn.
Skolinantis 6699 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 878 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 7902 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2233
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Birželio 20 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Birželio 20 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Birželio 20 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Birželio 21 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Birželio 21 d.

199

LP EXPRESS terminale

Birželio 21 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Birželio 21 d.

249

Pristatysime į namus

Birželio 21 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Birželio 25 d.

149

Smartpost terminale

Birželio 25 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Editorial Design: Digital and Print 2nd ed.

Editorial Design: Digital and Print is a comprehensive guide to the traditional and digital skills that a designer will need for a future career in visual journalism today – the design of magazines and newspapers for a wide variety of markets.Generously illustrated, including case studies, practical exercises and tips, and examples of best practice; profiles of individual designers include Mark Porter, Scott Dadich, and Janet Froelich. The book explains the fundamentals of editorial design and layout. Subjects covered include current and emerging digital formats, branding, how to create layouts, handling copy and images, design and production skills, and trends in editorial design.With insider advice and opinions from leading contemporary designers, the book is a practical reference and learning resource that will teach readers everything they need to know to reach the top of the profession. The new edition of this book shows how editorial design has adapted to the online and digital world.

Bendra informacija apie: Editorial Design: Digital and Print 2nd ed.

Prekės ID: 63373453
Kategorija: Knygos apie meną
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,19 x 0,23 m, 0,68 kg
Tipas: Dizainas
Leidykla: Laurence King Publishing
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: Cath Caldwell, Yolanda Zappaterra
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2014

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Editorial Design: Digital and Print 2nd ed.
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių