Feeling Media: Potentiality and the Afterlife of Art

Specifikacijos:
Autorius: Miryam Sas
Puslapių skaičius: 320
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 65927473
6399
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
838 / mėn.
Skolinantis 6399 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 838 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 7542 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2133
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 8 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Liepos 8 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Liepos 8 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Liepos 9 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Liepos 9 d.

199

LP EXPRESS terminale

Liepos 9 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Liepos 9 d.

265

Pristatysime į namus

Liepos 9 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Liepos 10 d.

149

Smartpost terminale

Liepos 10 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Feeling Media: Potentiality and the Afterlife of Art

"In Feeling Media, Miryam Sas draws on experimental animation, postwar media theory, photography, and contemporary visual art to explore the potentialities and limitations of media theory and media art in Japan. The book aims to open media studies and affect theory to deeper engagement with works and theorists outside Euro-America by offering a detailed exploration of the critical discourses and artistic practices of both influential as well as lesser-known theorists and artists. Through case studies, Feeling Media proposes an emergent framework of analysis for the humanities that the author terms the "affective scale." The book reads Japanese media theory as working thought, taking into account its complexity and global interconnectedness while resisting reductive linkages to dominant Euro-American theory. The book also performs a historiographic experiment, viewing two key periods of rapid media transformation in relation to one another, while attending to disparities and disjunctures between them"--
Miryam Sas explores the potentialities and limitations of media theory and media art in Japan, showing how artists and theorists reframe ideas about collectivity, community, and connectivity.
In Feeling Media Miryam Sas explores the potentialities and limitations of media theory and media art in Japan. Opening media studies and affect theory up to a deeper engagement with works and theorists outside Euro-America, Sas offers a framework of analysis she calls the affective scale—the space where artists and theorists work between the level of the individual and larger global and historical shifts. She examines intermedia, experimental animation, and Marxist theories of the culture industries of the 1960s and 1970s in the work of artists and thinkers ranging from filmmaker Matsumoto Toshio, photographer Nakahira Takuma, and the Three Animators' Group to art critic Hanada Kiyoteru and landscape theorist Matsuda Masao. She also outlines how twenty-first-century Japanese artists—especially those responding to the Fukushima disaster—adopt and adapt this earlier work to reframe ideas about collectivity, community, and connectivity in the space between the individual and the system.

Bendra informacija apie: Feeling Media: Potentiality and the Afterlife of Art

Prekės ID: 65927473
Kategorija: Knygos apie meną
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,52 kg
Tipas: Taikomoji dailė
Leidykla: Duke University Press
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Taip
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: Miryam Sas
Puslapių skaičius: 320
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Feeling Media: Potentiality and the Afterlife of Art
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių