Introduction to Service Design: Designing the Invisible

Specifikacijos:
Autorius: Lara Penin
Puslapių skaičius: 344
Leidimo metai: 2018
Prekės ID: 60155488
0 € pristatymas nuo 30 € su kodu 624PRISTATYMAS
4785
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
7759
-
11417
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 19 d.

000

LP EXPRESS terminale

Liepos 20 d.

0 € pristatymas nuo 30 € su kodu 624PRISTATYMAS
219

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Liepos 19 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Liepos 19 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Liepos 20 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Liepos 20 d.

199

Atsiimkite Omniva paštomate

Liepos 22 d.

265

Pristatysime į namus

Liepos 22 d.

399

Lietuvos pašto skyriuje

Liepos 23 d.

149

Smartpost terminale

Liepos 23 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Minced
7759 10111
Pro Baltic
11417 14842
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Introduction to Service Design: Designing the Invisible

A comprehensive introduction to designing services according to the needs of the customer or participants, this book addresses a new and emerging field of design and the disciplines that feed and result from it. Despite its intrinsic multidisciplinarity, service design is a new specialization of design in its own right. Responding to the challenges of and providing holisitic, creative and innovative solutions to increasingly complex contemporary societies, service design now represents an integrative and advanced culture of design. All over the world new design studios are defining their practice as service design while long established design and innovation consultancies are increasingly embracing service design as a key capacity within their offering. Divided into two parts to allow for specific reader requirements, Service Design starts by focusing on main service design concepts and critical aspects. Part II offers a methodological overview and practical tools for the service design learner, and highlights fundamental capacities the service design student must master. Combined with a number of interviews and case studies from leading service designers, this is a comprehensive, informative exploration of this exciting new area of design.

Bendra informacija apie: Introduction to Service Design: Designing the Invisible

Prekės ID: 60155488
Kategorija: Knygos apie meną
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,21 x 0,27 m, 1,14 kg
Tipas: Nenurodyta
Leidykla: Bloomsbury Publishing Plc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic, Knygynas Krisostomus, Minced
Autorius: Lara Penin
Puslapių skaičius: 344
Leidimo metai: 2018

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Introduction to Service Design: Designing the Invisible
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Minced 4.3
(259 pirkėjų įvertinimai)
-23%
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 17 d.

000
Galimi pristatymo būdai
7759 10111
Pardavėjas: Pro Baltic 4.4
(540 pirkėjų įvertinimų)
-23%
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Liepos 8 d.

000
Galimi pristatymo būdai
11417 14842