Psychology of Music: A Very Short Introduction: A Very Short Introduction

Specifikacijos:
Autorius: Elizabeth Hellmuth Margulis
Puslapių skaičius: 160
Leidimo metai: 2018
Prekės ID: 58714443
1363
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Birželio 5 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Birželio 5 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Birželio 5 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Birželio 6 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Birželio 6 d.

199

LP EXPRESS terminale

Birželio 6 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Birželio 6 d.

249

Pristatysime į namus

Birželio 6 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Birželio 7 d.

149

Smartpost terminale

Birželio 7 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Psychology of Music: A Very Short Introduction: A Very Short Introduction

Music has been examined from multiple perspectives: as a product of human history, for example, or a product of human culture. But there is also a long tradition, intensified in recent decades, of thinking about music as a product of the human mind. Whether considering composition, performance, listening, or appreciation, the constraints and capabilities of the human mind play a formative role. The field that has emerged around this approach is known as the psychology of music. Written in a lively and accessible manner, this volume connects the science to larger questions about music that are of interest to practicing musicians, music therapists, musicologists, and the general public alike. For example: Why can one musical performance move an audience to tears, and another compel them to dance, clap, or snap along? How does a „hype“ playlist motivate someone at the gym? And why is that top-40 song stuck in everyone's head? ABOUT THE SERIES: The Very Short Introductions series from Oxford University Press contains hundreds of titles in almost every subject area. These pocket-sized books are the perfect way to get ahead in a new subject quickly. Our expert authors combine facts, analysis, perspective, new ideas, and enthusiasm to make interesting and challenging topics highly readable.

Bendra informacija apie: Psychology of Music: A Very Short Introduction: A Very Short Introduction

Prekės ID: 58714443
Kategorija: Knygos apie meną
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Tipas: Muzika
Leidykla: Oxford University Press Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Elizabeth Hellmuth Margulis
Puslapių skaičius: 160
Leidimo metai: 2018

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Psychology of Music: A Very Short Introduction: A Very Short Introduction
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių