Visual Research: An Introduction to Research Methods in Graphic Design 4th edition

Specifikacijos:
Autorius: Russell Bestley, Paul McNeil
Puslapių skaičius: 256
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 60084683
4401
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
6599
-
7849
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 29 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 29 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 29 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 30 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 30 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 30 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 30 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 30 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 31 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 31 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
6599
Minced
7849 10219
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Visual Research: An Introduction to Research Methods in Graphic Design 4th edition

"Packed with more than 200 colour illustrations, Visual Research explores a range of research methods that can be used by graphic designers and visual communicators in the development of clear and purposeful design solutions. The book introduces key terms and theories that underlie design research; examining the importance of visual grammar and design literacy, audience, communication theory and semiotics"--
Packed with more than 200 colour illustrations, Visual Research explores a range of research methods that can be used by graphic designers and visual communicators in the development of clear and purposeful design solutions. The book introduces key terms and theories that underlie design research; examining the importance of visual grammar and design literacy, audience, communication theory and semiotics.Each chapter features case studies, many new to this edition, that demonstrate how the use of research methods can form the basis of effective visual communication and design problem solving, eschewing end-product analysis for a discussion of the way research feeds into the design process.With new case studies from Matt Cooke, Colette Sadlier and many others, this new edition also brings together all of the 'Key Concept' features and content from previous editions into their own distinct chapter, making it easier for readers to discover design-led tools and information design methods, for both print and on-screen design.

Bendra informacija apie: Visual Research: An Introduction to Research Methods in Graphic Design 4th edition

Prekės ID: 60084683
Kategorija: Knygos apie meną
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,21 x 0,27 m, 0,3 kg
Tipas: Nenurodyta
Leidykla: Bloomsbury Publishing Plc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus, Minced
Autorius: Russell Bestley, Paul McNeil
Puslapių skaičius: 256
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Visual Research: An Introduction to Research Methods in Graphic Design 4th edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1554 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 24 d.

000
Galimi pristatymo būdai
6599
Pardavėjas: Minced 4.2
(148 pirkėjų įvertinimai)
-23%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Pirmadienį, gegužės 20 d.

000
Galimi pristatymo būdai
7849 10219