1
Pasirinkite kalbą: EN PL RU
Mūsų pardavimų platforma – Jūsų prekybos kanalas Baltijos šalyse ir Suomijoje
PHH Group Marketplace – didžiausia e. prekybos platforma Baltijos valstybėse ir Suomijoje. Ji veikia 4 šalyse su puikiai žinomais vietiniais pavadinimais: „Pigu.lt“ – Lietuvoje, „220.lv“ – Latvijoje, „Kaup24.ee“ – Estijoje ir „HobbyHall.fi“ – Suomijoje.

Prisijunkite prekiauti ir pasiekite 11,5 mln. potencialių pirkėjų rinką!
1. Auginkite pardavimus
Garantuotas klientų srautas
Daug nemokamų ir mokamų reklamos galimybių
2. Visa e. prekybai reikalinga infrastruktūra
Nemokamas apmokėjimų už parduotas prekes surinkimas
Visi galimi Pigu.lt pristatymo klientams būdai
Nemokamas klientų aptarnavimas I-VII 8 - 22
3. Pagalba ir palaikymas
Asmeninis vadybininkas ir profesionalų patarimai
Instrukcijos ir mokomoji medžiaga
Mūsų e. prekybos platforma – patikimas būdas pasiekti Baltijos šalių ir Suomijos pirkėjus
11,5 mln.
potencialių pirkėjų
1,8 mln.
aktyvių pirkėjų
410 tūkst.
pirkėjų vizitų kasdien
3 mln.
įgyvendintų užsakymų per metus

Paprasta pradėti: tik 5 žingsniai!

2. Susikurkite paskyrą
Užpildžius duomenis, atsiųsime sutartį pasirašymui
3. Pasirašykite sutartį
Papildykite trūkstamą informaciją ir pradėkime partnerystę
4. Pasiruoškite prekybai
Jums sukurtoje paskyroje sukelkite prekių aprašymus, nuotraukas ir kainas
5. Parduokite ir uždirbkite
Naudokitės personalizuotais rinkodaros sprendimais pardavimams didinti
Patogu naudoti placeholder
Prekių įkėlimas į sistemą
Po vieną prekę rankiniu būdu
Neribotą prekių skaičių naudojant Excel arba Google Sheet
Naudojant XML, pagal mūsų suteiktą šabloną
Užsakymų valdymas
Užsakymus valdysite Jums sukurtoje paskyroje
Seksite užsakymų statusus ir analizuosite prekybos rezultatus
Apdorosite prekių grąžinimus
Prekių pristatymas
Valdysite prekių pristatymo terminus
Siuntos lipdukus gausite iš Pigu.lt sistemos
Pirkėjų užsakymus pristatysite į centrinį Pigu.lt sandėlį
Pigu.lt pristatys siuntas klientams
Atsiskaitymas
Apmokėjimus už parduotas prekes surenkame ir atsiskaitome tokia tvarka:
1-15 mėnesio dienomis užbaigtų užsakymų sumą išmokėsime Jums kito mėnesio 5 d.
16-31 mėnesio dienomis užbaigtų užsakymų sumą išmokėsime Jums kito mėnesio 20 d.
info
Svarbu žinoti
Galėsite kiekvienai šaliai atskirai nustatyti prekių kainodarą, likučius, nuolaidas ir pristatymo laiką.
Prekių aktyvavimui reikalingi EAN prekių kodai (netaikoma rankdarbių kategorijai).
Pirmoji nuotrauka privalo būti baltame fone be papildomų atributų. Kiekvienai prekei turi būti ne mažiau nei dvi nuotraukos JPG arba JPEG formatu.

Integracijos el. parduotuvėms

Greitesnei bei lengvesnei prekybai internete, siūlome naudotis mūsų sukurta integracija su populiariausiomis e. parduotuvių platformomis – „PrestaShop“, „OpenCart“, „WordPress“. Ši e. sistemų sąsaja leis:

Sugeneruoti XML failus ir jų pagalba perduoti Jūsų turimus prekių bei likučių duomenis tiesiogiai į „Pigu“ sistemą
Lengviau ir greičiau perduoti duomenis tarp Jūsų e. parduotuvės ir „Pigu“ administracinės aplinkos
Užtikrins duomenų atitikimą bei sumažins klaidų tikimybę

Modulius parsisiuntimui rasite prisijungę prie asmeninės „Pigu“ paskyros.

Opencart
Opencart
Wordpress
Dažniausiai užduodami klausimai
Ar galima prekiauti ne visose Baltijos šalyse?
arrow

Galite pasirinkti šalį, kurioje norite prekiauti. Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad asortimentą, kainodarą bei pristatymo laiką galite nustatyti kiekvienai šaliai atskirai.

Ar sutartis yra terminuota?
arrow

Sutartis sudaroma neribotam laikotarpiui. Paslaugos teikiamos aptartomis sąlygomis tol, kol šalys (ar viena iš šalių) nenusprendžia sutarties nutraukti. Nusprendus nutraukti bendradarbiavimą, įsipareigojimai nėra taikomi.

Ar asortimento kiekis yra ribojamas? Kiek skirtingų prekių galiu įkelti?
arrow

Galite įkelti neribotą prekių kiekį.

Ar galiu prekes reklamuoti, taikyti nuolaidas ar kitaip išskirti iš bendro pardavėjų asortimento?
arrow

Prisijungę prie asmeninės paskyros, galite savarankiškai valdyti prekių akcijas bei nustatyti nuolaidas. Mūsų komanda padeda parinkti personalizuotus rinkodaros sprendimus, siekiant užtikrinti nuolatinį pardavimų augimą.

Kaip galiu valdyti gautus užsakymus?
arrow

Gautus užsakymus galite patvirtinti prisijungę prie asmeninės paskyros. Tolimesni žingsniai: supakuoti prekes siuntimui, atspausdinti ir užklijuoti siuntos lipduką, kurį automatiškai sugeneruoja mūsų sistema.

Ar mano prekių kainos privalo sutapti su kito pardavėjo nustatytomis kainomis, kai prekiaujame vienodomis prekėmis?
arrow

Tik Jūs valdote savo prekių kainodarą, t.y. nustatote galutinę prekės pardavimo kainą. Jūsų prekių kainos neprivalo sutapti su kitų pardavėjų prekių kainomis.

Kaip vyksta sąskaitų išrašymo procesas?
arrow

Sąskaitą už parduotas prekes klientui išrašote savarankiškai.

Kaip tinkamai supakuoti siuntą?
arrow

Svarbiausia siuntas supakuoti taip, kad prekės nebūtų pažeistos ar pamestos transportavimo metu. Kai siuntas pristatote į mūsų sandėlį, pakavimui naudokite dėžutes. Lipdukai ant supakuotos siuntos turi būti tvarkingi, nesuglamžyti, nenukirptais barkodais ar raidėmis. Daugiau skaitykite čia.

Pardavėjų atsiliepimai

Naujienos
„Pigu.lt“ didina įstatinį kapitalą 61 mln. EUR
„Pigu.lt“ didina įstatinį kapitalą 61 mln. EUR
Didžiausia Baltijos šalyse el. prekybos grupė „PHH Group“, valdanti „Pigu.lt“, pradeda naują etapą – pagrindinis akcininkas, tarptautinis investicijų fondas „MidEuropa“ ir kiti akcininkai, didina įstatinį kapitalą iki 62 mln. eurų, Šis sprendimas patvirtina pasitikėjimą grupės strategija, vadovybe ir ilgalaikiu potencialu. Įmonės įstatinio kapitalo didinimas nuo 1 mln. eurų iki 62 mln. eurų – strateginis žingsnis, skirtas subalansuoti ankstesnius nuostolius ir užtikrinti tvarią finansinę struktūrą ateityje. Investicijos bus nukreipta į veiklos stabilizavimą, klientų aptarnavimo gerinimą, technologines inovacijas ir veiklos efektyvumo stiprinimą. Investicija į kokybę, o augimas – ateityje „Šis investicijų etapas rodo akcininkų pasitikėjimą mūsų pasirinkta kryptimi. Šiandien mes norime investuoti į kokybę ir klientų patirtį: tinkamas, kokybiškas asortimentas, greitas pristatymas ir pažadų laikymasis. Šiandien mums svarbu stiprinti ryšius su partneriais – garantuoti skaidrumą, savalaikius atsiskaitymus ir tvarius bendradarbiavimo modelius, o augimą palikti ateičiai“, – sako Dainius Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius ir vienas iš akcininkų. Kaip teigia vadovas, pastaruosius penkerius metus „PHH Group“ sparčiai plėtėsi visose Baltijos šalyse, įžengė į Suomijos rinką, tapo didžiausiu regione Marketplace‘u. Po reikšmingų investicijų į prekybininkams skirtos „Marketplace“ plėtrą, „PHH Group“ šiandien savo klientams gali pasiūlyti daugiau nei 12 mln. prekių asortimentą - gerokai daugiau nei prieš 3 metus, kai jų buvo vos 3 mln. Tačiau itin greitas augimas pandemijos metu ir investicijos į plėtrą išaugino kaštus, sumažino įmonės struktūros efektyvumą ir atnešė nuostolius. Juos lėmė didelės pradinės išlaidos platformos vystymui, logistikai ir „Pigu“ bei „Hobby Hall“ konsolidacijai į vieną Grupę. Itin didelių išlaidų pareikalavo perėjimas prie Marketplace veiklos modelio keturiose šalyse. „Šiandien laimi tie, kurie nuolat tobulina veiklos procesus prisitaikant prie realios situacijos, tiksliai valdo asortimentą ir laikosi pažadų. Keletą metų iš eilės sparčiai augome, dabar atėjo metas susikoncentruoti į tvarumą, kokybės užtikrinimą ir stabilumą“, – sako D. Liulys. Jis grįžęs vadovauti įmonei inicijavo strateginius pokyčius: suformuota Efektyvumo grupė, kuri imasi procesų automatizavimo įdarbinant dirbtinį intelektą, tobulina duomenų sinchronizavimą ir klientų aptarnavimą. Taip pat planuojama investuoti į inovacijas ir dirbtiniu intelektu pagrįstus sprendimus taip pagerinant klientų patirtis, didinant jų pasitenkinimą ir Grupės veiklos efektyvumą. Planuojama, kad per 2025-uosius įmonės veikla bus stabilizuota, o 2026-ieji taps tvaraus augimo etapo pradžia. „Ši strateginė investicija yra akcininkų pasitikėjimo ženklas. Džiaugiamės Dainiaus sugrįžimu vadovauti bendrovės vadovų komandai ir verslo perspektyvomis. Tikime, kad šis naujas įsipareigojimas suteiks "PHH Group" reikiamų išteklių klientų ir prekybininkų patirčiai gerinti, susitprins santykius su tiekėjais ir spartins skaitmenines naujoves. Jis taip pat padės tobulinti tiekimo grandinę ir užtikrinti konkurencingą kainodarą - tai pagrindiniai pelningo ir pirmaujančio verslo modelio Baltijos šalyse komponentai.", – sako Matthew Strassberg, „MidEuropa“ partneris. „Pigu.lt“ priklauso PHH Group – didžiausiai el. Prekybos grupei Baltijos šalyse, susiformavusiai sujungus „Pigu.lt“ ir Suomijos „Hobby Hall“. Grupė valdo el. Prekybos platformas Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. Jos Marketplace ekosistemoje veikia daugiau nei 4 000 pardavėjų, o metinis sesijų skaičius viršija 150 milijonų.
„Pigu.lt“: Prognozuojant atšilimą, lietuviai suskubo pirkti sodo įrankius ir lauko baldus
„Pigu.lt“: Prognozuojant atšilimą, lietuviai suskubo pirkti sodo įrankius ir lauko baldus
Sinoptikams prognozuojant dviženklę oro temperatūrą, e. prekybos centras „Pigu.lt“ pastebi kovo viduryje į viršų pašokusius sodo ir lauko prekių pardavimus. Lyginant šių metų kovo ir vasario mėnesius, bendri sodo ir lauko prekių pardavimai Lietuvoje padidėjo beveik 170 proc., o lauko baldų prekyba augo net 4 kartus.   „Geros sinoptikų prognozės nepraslysta pro pirkėjų ausis, todėl artinantis dviženklei oro temperatūrai, Lietuvos gyventojai suskubo įsigyti sodo ir lauko prekių. Akivaizdu, kad žmonės planuoja savaitgalius, ruošiasi keliauti į sodus, daržus ir sodybas, ir numato naujus pirkimus“, – sako Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.   Jo teigimu,  šiltesnis pavasaris džiugina ir visą Šiaurės Europą – panašios tendencijos vyrauja ir Baltijos šalyse, kur veikia „PHH Group“ priklausantys e. prekybos centrai. Štai Latvijoje sodo ir daržo prekių pardavimai išaugo 174 proc., Estijoje – 83 proc., o Suomijoje – 73 procentais.   Pasak „Pigu.lt“ komunikacijos vadovo, Lietuvoje populiariausi yra sodo įrankiai, laistymo įranga, įvairūs purkštuvai ir šiltnamiai. Sodo įrankių atnaujinimui lietuviai skiria vidutiniškai apie 25 eurus, laistymo įrangai – 30 eurų, o šiltnamiams – apie 94 eurus. Latvijoje be sodo įrankių žmonės daugiau perka grandininius pjūklus bei jų dalis, gėlių ir augalų sėklas. Estijoje be sodo įrankių taip pat populiarūs šiltnamiai ir sėklos, Suomijoje – grandininiai pjūklai.   „Vis tik, palyginus šių metų ir praėjusių metų pardavimus, sodo ir lauko baldai karaliauja visose Baltijos valstybėse, išaugęs jų populiarumas rodo, kad lietuviai šį pavasarį nori sutikti patogiai“, – pastebi N. Mikalajūnas. Palyginti 2024 ir 2025 metų to paties laikotarpio duomenis, Lietuvoje sodo ir lauko baldų pardavimai padidėjo net 77 proc., Suomijoje – 59 proc., o Latvijoje – 25 procentai. Dažniausiai „Pigu.lt“ įsigyjami sodo baldai – lauko kėdės, foteliai, pufai, lauko stalai ir įvairūs staliukai, pavėsinės, pagalvės ir patiesalai, kurie leidžia laisvalaikį sodyboje paversti komfortišku. „Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.

Mūsų partneriai

Mūsų marketplace prekiauja tūkstančiai pardavėjų. Ir šis skaičius nuolat auga. Visiems jiems reikia kokybiškų prekių nuotraukų, aprašymų, IT ir kitokių paslaugų. Bendradarbiaujame su patikrintais partneriais, kurie yra tikri savo srities profesionalai ir mūsų pardavėjams gali suteikti kokybiškas paslaugas.

Integracijos, svetainių kūrimas

Buhalterinės apskaitos, verslo valdymo ir finansavimo sprendimai

XML partneriai

Vertimai

Prekių fotografavimas ir nuotraukų retušavimas