Tipas: | Miesto dviratis |
Rėmas: | Aliuminis |
Ratų skersmuo: | 28 " |
Prekės ID: | 70421586 |
Dviratis parduodamas surinktas 85% (nuimtas priekinis ratas, vairas, balnelis, pedalai). Pirkėjas yra atsakingas už tinkamą dviračio surinkimą ir paruošimą naudojimui. Pažeidus šį reikalavimą garantija prekei netaikoma. Dėl dviračio surinkimo rekomenduojame kreiptis į specialistus.
Šis prekinis ženklas kilęs iš Lenkijos. 1949 metais įsikūrusios didžiausios dviračių gamyklos "ROMET". Geriausiais laikais "ROMET" dviračių gamyba buvo pasiekusi 1000000 – 1200000 vienetų per metus. Lenkijos gatvėse dominavo modeliai: Wigry, Jubilat, Zenit, Konsul, Gazela, Kometa, Wagant, Passat, Meteor, Orkan, Jaguar, Huragan, Universal, Reksio, Flaming. Per tą laikotarpį keitėsi "ROMET" gamyklų savininkai, kai kurios buvo uždarytos ar reorganizuotos, tačiau 1999 metais ARKUS s.c. nusipirko gamyklą Jastrowie mieste, o po metų ir gamyklą esančią Kowalewo. Naujasis gamyklų savininkas taip pat gavo teises valdyti "ROMET" prekinį ženklą. 2005 metais gamyklos Jastrowie, Kowalewo ir Podgrodzie buvo apjungtos ir tapo vieninga struktūra - ARKUS & ROMET Group. Jau 2009 m. įmonių grupė atnaujino dviračių, motorolerių, mopedų ir motociklų "ROMET" prekiniu ženklu gamybą ir prekybą. Taip pat vėl pradėtas naudoti logotipas su Pegasu ir "ROMET" sugrįžo prie anksčiau buvusių dviračių modelių pavadinimų. Išsirinkite Jums patikusį "ROMET" dviratį!
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Pirmasis užpatentuotas šiuolaikinių dviračių pirmtakas atsirado 1817 metais, kai vokietis Karlas Draizas sumanė patobulinti iki šiol egzistavusį „Ratinį arkliuką“ (medinę ašį su ratais). Pirmiausia baronas fon Draizas dviračiui pritaikė vairalazdę, kuria buvo galima daug lengviau sukioti priekinį ratą, o kad kelionė būtų patogesnė pritvirtino prie jo sėdynę – pagalvę. Kojos vis tiek beveik liesdavo žemę, bet tai buvo būtina norint nuo jos atsispirti. Važiavimas dviračiu pasidarė daug patogesnis, o vokiečių baronas savo išradimu net pasiekė tolimojo važiavimo rekordą – per keturias valandas jis nuvažiavo 70 kilometrų
Pigu.lt asortimente galite rasti įvairaus tipo vyriškų dviračių, pradedant kalnų, hibridiniais, baigiant miesto, turistiniais bei elektriniais dviračiais.
Vyriški dviračiai skirtomi į pagrindines grupes:
Hibridinis dviratis – tiesus vairas, didelis pavarų skaičius, centrinė ašis pakelta aukščiau nuo žemės. Laikikliai purvasaugiams, bagažinei, lempoms, gertuvei tvirtinti. Svirtiniai arba diskiniai stabdžiai.
Plento dviratis – skirtas važinėti dideliu greičiu, “28‘‘ratai, lengvumas, siauros padangos be protektoriaus, klasikinis lenktas rėmas, siauras vairas ir iškeltas aukštai balnelis.
Kalnų dviratis – paprastai turi nuo 21 iki 30 pavarų. Turi sustiprintą rėmą, mažesnį ratlankio spindulį ir platesnes padangas.
Treko dviratis – tinka ilgom distancijom važiuoti. Galima važiuoti miško, asfalto, žvyro keliais.
Miesto dviračiai – pats populiariausias modelis. Skirtas patogiam važinėjimuisi po miestą. Turi didelį spalvų bei modelių pasirinkimą. Vyriški dviračiai turi vamzdį rėmo viršuje.
Miesto dviračiai yra viena populiariausių dviračių rūšių. Juos dažnai galime pastebėti gatvėse, kadangi tai ypač universalus pasirinkimas – minant tokį dviratį, nėra būtinas specialus fizinis pasirengimas. Dėl šios priežasties miesto dviračius renkasi ir jauni ir vyresnio amžiaus žmonės. Dviračių forma taip pat pritaikyta vyrams ir moterims. Klasikinio horizontalaus tipo dviračio rėmas labiau tinkamas vyrams, o lenktas – moterims, tam, kad nereikėtų aukštai kelti kojos, būtų patogu atsisėsti ir minti pedalus net būnant su sijonu ar suknele. Tokia šio tipo dviračio konstrukcija leidžia išlaikyti beveik vertikalią sėdėseną, todėl mažiau vargina rankų ir nugaros raumenis. Miesto dviračiai lyginant su kitų tipų dviračiais, dažniausiai turi patogesnę, minkštesnę sėdynę, lenktą ir platų vairą. Jie dažnai komplektuojami kartu su ypač praktiškomis detalėmis, pavyzdžiui, krepšeliu ar bagažine daiktams susidėti, apšvietimo sistema, atšvaitais, kojiniais stabdžiais ir kitais priedais. Siekiant, kad miesto dviratis būtų ne tik patogus važiuoti, bet ir transportuoti, jo rėmas dažnai gaminamas iš lengvesnių medžiagų – aliuminio ar plieno.
Prekės ID: | 70421586 |
Kategorija: | Dviračiai |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 1,5 x 0,55 x 0,7 m, 17,5 kg |
Rekomenduojamas ūgis: | 170 cm |
Tipas: | Miesto dviratis |
Rūšis: | Romet, miesto dviratis dviračiai |
Skirta: | Vyrams |
Rėmo dydis: | 19 cm |
Pavarų skaičius: | 21 |
Svoris: | 17.2 kg |
Šakė: | Nenurodyta |
Prekės ženklas: | Romet |
Ratlankiai: | Aliuminiai sustiprinti |
Galinis permetėjas: | Shimano Altus RD-M310 |
Priekinis permetėjas: | Nenurodyta |
Pavarų perjungimo rankenėlė: | Shimano ST-EF500 3 pavarų / Shimano ST-EF500 7 pavarų |
Stabdžių sistema: | V formos stabdžiai |
Amortizatoriai galiniai: | Nėra |
Pardavėjas: | Pigu.lt, GravaLV, Velomarket OÜ |
Rėmas: | Aliuminis |
Ratų skersmuo: | 28 " |
Visos šio ženklo prekės: | Visos ROMET prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.